.

16 ian. 2014

I-am dat telefon lui Ponta

Gata, n-am mai rezistat...

- Alooooo!
- Alo, da!
- Ponta?!
- Da, la telefon!
- Ești bou?!

- De ce mă faci bou, măi, animalule!
- Vezi că eu nu sunt Paul Pârvu, mă confunzi... Te mai întreb o dată: ești cumva bou?!
- De ce?!
- Cum adică e normal ca un om politic să aibă dosar la DNA?!?!
- Păi așa e în țara asta condusă de dictatorul Băsescu!
- Lasă-l dreacu pe Băsescu, eu te-am întrebat altceva!
- Păi...
- La mine la scară beau niște analiști politici toată ziua. Știi ce zic ăștia? Zic că toți oamenii politici sunt niște boi! Având în vedere faptul că ești om politic ești cumva bou?!
- Nu, nu sunt...
- Păi și atunci de unde ai scos-o pe asta cu toți politicienii trebuie să aibă dosar la DNA?!
- Păi așa se spune, cum ar veni...
- Lasă, băh, ce se spune, ești și tu analist ca ăștia de la mine de la scară?!
- Nu, nu sunt...
- Taci, te-am ascultat destul, lasă-mă să vorbesc...
- Păi ai vorbit doar tu!
- Da?! Aha, ăsta e defectul meu, vorbesc mult... Cică toți ăștia care vorbesc mult sunt niște genii, așa se spune! Ție ți se pare că sunt un geniu?
- Nu știu, adică nu cred...
- Adică de ce să nu fiu? Nu vorbesc destul de mult sau cum?!
- Nu... Adică...
- Bine, te las. Ai grijă ce spui de azi înainte că sunt cu ochiu' pe tine! Hai, pa, trebuie să-l sun pe Șova, ăla a zis că are dreptul să comenteze orice...


0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!