.

14 mai 2013

S-a găsit apă pe Lună!

Nu știu dacă plată sau carbogazoasă...

Nu mă pot abține, îmi pare rău. M-am uitat iar la TV, la așa zisele discuții unde nu se discută nimic și apar în fiecare zi aceeași oameni. Evident că n-am rezistat mai mult de 3 minute, am schimbat pe History, dar să lăsăm ce arată ăia pentru că acolo e vorba despre altă lume.

Aceeași poveste la discuțiile astea. Începe unul, nu contează care, începe să vorbească despre ceva, despre orice vreți voi: să zicem despre pescuitul la baltă! Imaginați-vă trei invitați, de la trei partide (unul la putere, unul în opoziție și unul despre care nu a auzit nimeni), plus moderatorul emisiunii:
Moderator: Ce măsuri ați luat în ceea ce privește pescuitul la baltă?
Putere: Păi am luat! Am luat...
Opoziție: Ce-ați luat?! N-ați luat nimic, noi am luat acum doi ani...
Putere: Nu este adevărat, este o minciună ordinară...
Ăla despre care n-a auzit nimeni: V-am spus, domnule moderator, România are nevoie de o nouă forță politică care să ia...
Moderator: Întrerupem câteva minute pentru publicitate.

Și cu asta basta, cam așa e peste tot, toți au luat, urmează să ia, sau își doresc să aibă posibilitatea să ia. Să ia măsuri, evident, nu știu la ce vă gândiți voi în pauza publicitară. Se termină pauza și se trece la câte un minut de concluzii:
Moderator: Încheiem aici cu câte o concluzie...
Putere: Alegătorii au văzut că respectăm promisiunile și luăm...
Opoziție: Alegătorii au văzut că noi am luat mai mult ca voi...
Ăla despre care n-a auzit nimeni: Așa cum am spus, noi suntem singura forță capabilă să ia cu adevărat ceva în această țară!

Și gata, mai bagă 12 minute de publicitate și te duci dreacu să te culci că ai obosit încercând să pricepi cu ce-a fost emisiunea aia, ce-au vrut să zică, dacă au zis ceva și poate n-ai înțeles tu... Hai, gata, lăsați-mă în nedumerirea mea că mă duc să mă culc. 

P.S.: Am uitat de apa de pe Lună? Da, s-a găsit apă pe Lună, dar nu e bună de băut, dă-o dreacu...


Vedeți apa?! Nu? Nasol, pentru că nu cred că o să apară la TV cineva care să v-o arate...

5 comentarii:

  1. Te uiti prea mult la TV ! Clar ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai contaminat ! Ma uit si eu la stiri acum pe ProTv si numai despre capsuni vorbesc . :))

    RăspundețiȘtergere

  3. Da...Eterna și fascinanta Românie...în plenitudinea măscăriciunii...
    p.s

    E O MINCIUNĂ SFRUNTATĂ treaba cu apa pe Lună! Cum s-a descoperit brusc taman acum?
    ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum și-au dat seama... până acum au crezut că e Cola și li s-a părut ceva normal

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!