.

10 mai 2013

10 mai 2013

Lamulțiani!

Ca în fiecare an românii sărbătoresc astăzi, 10 mai, ziua lui King Julien! Este o zi importantă, poate cea mai importantă. Va fi mare sărbătoare în România, mai ales la televizor! Pupacii se vor grăbi să-l pupe pe Julien în toate găurile, se va face mare bal cu portocale, curmale, mangle (sau mango?) etc, vor sosi tot felul de delegații din străinătate poate chiar și de la DreamWorks, cine știe...

Eu nu sunt monarhist, dar voi sărbătorii și eu, n-am ce face. Îmi place și mie de King Julien și nu am cum să mă fac că plouă chiar de ziua lui. Bine, mie-mi plac mai mult pinguinii, dar asta e, din păcate în România nu se sărbătorește ziua pinguinului. A existat o încercare, au dansat unii dansul pinguinului prin nu știu ce piață, dar n-a prins.

Ce să vă mai zic, vă las să sărbătoriți cum se cuvine ziua lui King Julien. Știu că așteptați cu nerăbdare ziua asta așa că nu vă mai rețin. Pentru Madagascar 4 mai avem de așteptat, dar până atunci veseliți-vă cu România 2013. Știu, e mai dificil să te veselești cu panarama asta de film, dar are unele scene destul de comice, trebuie să recunoașteți!


Privind pozele astea parcă sunt mai tari personajele din Madagascar, nu-i așa?! Atunci nu vă mai uitați la România 2013, mai bine așteptăm Madagascar 4 prin 2016 (parcă atunci spuneau că apare)

5 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!