.

8 mai 2013

Cât mai mult la sută

Hai să nu ne mai sondăm pe noi atâta...

Nu există zi fără sondaje, fără statistică în general. Că nu știu câți la sută cred nu știu ce, că nu știu câți au încredere în nu știu cine, că atât la sută nu au încredere în nu știu cinele ăla în care au încredere nu știu câți la sută și tot așa. Cine dreacu sunt ăia, frate?! Vreau și eu să-i cunosc pe ăia care răspund la toate tâmpeniile astea de sondaje!

Cu o marjă de eroare de plus minus 3% se întâmplă cam așa: acum două luni Hollande avea 6789% în sondaje, ok?! Cât are Hollande acum? -15%! Cum dreacu vine asta că eu nu pricep... E ca și cum mă întrebi pe mine acum o lună dacă-mi place Juve și-ți spun că da, iar azi, după ce a câștigat Juve campionatul, vin și-ți spun că parcă nu-mi mai place așa de mult! Sau aia cu Isărescu e bestială: Isărescu cel mai apreciat dintre pământeni! Când l-am votat eu a luat 9%, azi e la 6000% în preferințele românilor. Punem pariu că dacă se votează mâine ia tot 9%?! Sau poate chiar 5?! 

Hai, să fim serioși, statistica în politică e doar vrăjeală, fac băieții să iasă cum vor ei, când vor ei și ce au ei nevoie. Nu are nici-o legătură cu statistica aia pe care o învață lumea la școală. Una e să te întreb dacă-ți plac roșiile sau cartofii și alta e să te întreb dacă-l votezi pe Ponta sau pe Voiculescu... Chiar, pe cine ați vota dintre Ponta și Voiculescu?! Dacă răspundeți Ponta o să auziți cam așa seara la TV: "80% dintre cei care au răspuns la întrebare se declară pesediști convinși!". Dacă răspundeți Voiculescu o să auziți cam așa: "80% dintre respondenți au probleme grave la cap!". Ce v-am spus, aici e greu, nu e ca la legume-fructe...

Vadim la 32%:))) România Mare a luat o virgulă la alegeri, deci să înțeleg că dacă Vadim era la PDL îl bătea pe Blaga?! Ca să nu mai vorbesc despre faptul că ungurii l-au votat pe Vadim și l-au dat la rahat pe Kelemen Hunor...

6 comentarii:

  1. Jos USL-ul si sclavii care il voteaza
    !
    Au furat sondajele, si patronii de frica au sponsorizat hotia, crimă, foamete și razboiul dintre noi...
    Mă voi limita, fiind Săptămâna Luminată să nu spun așa, greu...sa arda in iad...
    Așa sa le răsplătească și să le dea Dumnezeu!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Politica ! Nu-mi place !
    Eu votez cu Steaua, ca tot a castigat campionatul deja ! :)
    Sper doar sa bata si cu Dinamo !

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost implicat in doua campanii politice si am vazut cum se fac sondajele politice...niciodata nu sunt prezentate publicului realitatea 100%

    RăspundețiȘtergere
  4. E clar amigo, cum votezi cum pică omul în sondaje. Este vorba de principiul lu RaduMucegaiu. Toate lucrurile interesante se întâmplă cand n-ai baterie. Pe mine să nu mă votezi, auzi!?

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!