.

26 mai 2013

Felicitări Ziarul Financiar

Demult n-am mai râs atât de serios

Am citit un articol în Ziarul Financiar de m-am pișat pe mine de râs. N-am știut că ăștia de la ZF au simțul umorului negru atât de dezvoltat. Articolul se numește "Dacă pui de-o parte banii de-o bere în fiecare zi, în 40 de ani poţi strânge bani de-o pensie" și face mișto de lume într-un mod extraordinar. Nici mie nu mi-a trecut prin cap să fac mișto de cineva îmbrăcând un articol la panaramă în haine serioase.

Vă las să citiți și să vă amuzați cu Andrei Chirileasa și cu articolul său. Dacă la sfârșit nu râdeți înseamnă că aveți probleme serioase. Iar dacă mai faceți și ce spune omul în articol atunci vă rog să nu mai treceți pe aici că nu vreau să vă mai văd... Nu vreau să am de-a face cu oameni care nu pricep o poantă dacă e spusă un pic altfel decât de obicei!

Economiile să le faceți în lei, dar păstrați-vă banii în euro:)))

5 comentarii:

  1. Băieții aceștia au fost spălați cu bere înainte! E mai mult ca sigur că așa li s-o fi ordonat! Fiind criză,nu prea mai există interes ca populația să fie amețită! Drept consecință acest articol are menirea de a trage concluzii și semnale (eronate) de alarmă...
    Morala e atât de fin interpretabilă încât ar necesita dezbateri publice, poate chiar un referendum național! Dar, să înceapă cu profesioniștii, cu moldovenii de exemplu!
    =))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Capsunarul bea doar apa de pe Luna...(acum ca-o fi plata, numai aia de la Nasa pot spune)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!