.

10 dec. 2012

Căpșunarul și socialul!

Gata, s-a terminat!

E luni, o zi ca oricare alta. Am ieșit dimineață din casă cu inima strânsă. Mă gândeam dacă nu cumva s-a mai rupt vreun copac și a căzut pe vreo mașină. Nu, nu aveam inima strânsă pentru mașina mea, pe aia am parcat-o bine, sub un stâlp! Stâlpii încă nu cad de la vânt, nu încă, se mai apleacă, așa, dar nu cad de tot. Aveam inima strânsă pentru mașinile altora, pentru mașinile poporului cum ar veni. Pentru că de ieri suntem sociali liberali și toți ar trebui să avem inimile strânse pentru mașinile poporului. 

Da, aveți dreptate, suntem și un pic liberali și chiar și un pic conservatori, așa că n-ar trebui să am inima strânsă chiar pentru toată mașina poporului. Ok, atunci să avem inimile strânse doar pentru partea din față, acolo unde este motorul... Cam până pe la ușa din spate să ne strângem de inimi, că poporul poate merge cu mașina și fără bancheta din spate și fără portbagaj. Am văzut eu într-un film cu Louis de Funès că se poate merge așa cu mașina! Francezii sunt sociali dinaintea noastră, așa că dacă ei pot merge doar cu partea din față noi de ce n-am putea?! Și, vorba aia, dacă nu știi te învățăm! Dacă nu vrei e treaba ta, mergi cu Atlassib-ul sau cu Eurolines-ul unde vezi cu ochii. Sau cu avionul dacă găsești bilete ieftine la low-cost...

Citesc presa străină online. Ah, iaute și despre alegerile din România! Cică a câștigat USL... Atât, în rest vorbesc despre bursă. Cică bursa e nasoală, a deschis nașpa. Eh, se mai întâmplă. Bine că a câștigat Juventus, i-a bătut pe palermitani. N-am câștigat la pariuri din cauza Vasluiului, dar ce să mă mai plâng eu când ăia de la bursă n-au câștigat nimic?! Mă simt social, mă simt sociabil... Liberal nu prea mă mai simt, deși ar trebui. Conservator nu m-am simțit decât puțin, dimineață când m-am... când m-am spălat pe dinți. Iaute, a trecut un autobuz cu un afiș mare pe el: Votați USL! Păi nu s-a votat deja USL? Probabil că nu le-a spus nimeni că s-a votat deja...

Gata, s-a terminat. Mâine e marți, trebuie să plătesc niște chestii. Stați așa să văd dacă am bani să plătesc... N-am, capitalismul n-a produs destul până la ora asta! Eh, nu-i problemă, sunt sigur că dacă nu e vânt și n-o să vi se strângă inima pentru mașini se găsește careva să i se strângă inima pentru facturile mele. O să se găsească vreun strâns la inimă care să-mi dea bani să plătesc ce am de plătit. Sau poate chiar mai mulți, de ce nu, la urma urmei suntem toți sociali acum. Bine și un pic liberali și un pic conservatori, dar măcar pentru facturile din față dacă vi se strânge inima tot e bine...

P.S.: Am glumit. N-am nimic de plătit mâine, poimâine am de plătit... Dar dacă i se strânge inima la careva să-mi spună că nu mă supăr. Nu vecine, nu vreau făină, era vorba de bani... Nu, nici ulei, mulțumesc mult...

2 comentarii:

  1. Tatae, mergi fuga la colt si ia-ti ratia de margarina, ca se termina in vreo doua ore! Ce sa-ti fac daca nu ai votat cu UDMR-ul? Acu ai fi mancat gulas si ai fi baut palinca...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!