.

27 dec. 2012

Căpșunarul și scoaterea de pe cablu

O nouă tragedie națională!

Dacă nici asta nu mai e apocalipsă să-mi ziceți mie cuțu'! După ce Antenele au fost scoase de pe satelit și după ce Discovery a plecat să-și cumpere televiziuni prin Germania acum e rândul Pro-ului să sufere ca un câine! Nu se poate așa ceva, unde o să ajungă țara asta? Cum este posibil să lași peste un milion de votanți fără Măruță, fără Acasă, fără Vocea României?! Eu nu știu ce să mai cred, țara asta e chiar fără viitor... Loredana, ridică-mă la cer!

Bine, ăia de la Romtelecom au zis că bagă altceva în locul canalelor cu Loredana Groza, dar ce mai contează, răul a fost deja făcut. Cum e, fraților, să apăsați pe butonul telecomănzii... telecomenzi... telecomandelor și să constatați că, la ora 5, nu mai apar la televizor morți, nu mai apar bătuți, nu mai apare un țigan cu un cuțit înfipt în spate!? Nu mai apare Esca, fraților, Esca! Cum e să te trezești că-ți prezintă Vremea un om îmbrăcat normal, la costum și nu unul îmbrăcat în papițoi de circ? Cum e să nu mai vezi pentru a 578-a oară Singur Acasă, sau filmele cu Van Dam?! E grav, e șocant...

Eu știu cum e pentru că și eu am avut canale scoase din grilă. Mie mi-au scos Discovery! Șocul cel mai mare a fost să realizez că eu mă uitam la Top Gear de acu' 6 ani! Eu credeam că e de acu' 5 ani, dar era de 6... Incredibil cât am suferit! De ciudă am văzut toată ultima serie pe net, doar așa, de-al dreacu! Dar mi-a trecut, așa că acum revăd Ancient Aliens pe History...

Nu știu cum vor trece abonații Romtelecom peste aceste momente dificile, dar îi asigur că mă doare fix în 14! Cât despre Romtelecom mă doare-n 15, o să facă și ăia o super mega ofertă cu abonament la juma' de preț pentru primele 6 luni și gata, s-a rezolvat. Iar ăstora care se agită ca buteliile și care se plâng că așa și pe dincolo le spun doar atât: când o să vă coste abonamentul la cablu ca afară, când o să vă vină câte 50 de euro pe lună doar pentru că vă uitați la niște filme în reluare, atunci vă asigur că o să vă scoateți singuri din grilă și Discovery și Pro și Antena 23! O să rămâneți cu TVR și cu Trinitas, că alea sunt obligatorii, nu poate să le scoată nimeni de nicăieri! Eu unul le scot și la 10 euro pe lună, vă spun din start! Oricum m-am săturat să mut cablul ăla când la TV, când la monitor de fiecare dată când vreau să văd ce filme urmează să apară la Cinema... 

P.S.: Să nu-mi scoată Banciu, e singurul lucru pe care-l urmăresc regulat la televiziunile astea de doi bani. Ah, B1 poate să-l scoată, dar să lase Banciu! Nu de alta, dar am văzut că știrile B1 au devenit în ultimul timp Știrile Pro de la ora 5, doar cu cadavre și țărani care se violează-n familie! Probabil s-au prins și ei cum se câștigă o alegere în țara asta și s-au conformat...


Un comentariu:

  1. Avem nevoie de elemente destabilizatoare!!!
    Dar pot oare sa o faca si cu stabilobozii? :)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!