.

23 dec. 2012

Căpșunarul și Godoroja

Am început să înțeleg...

Când eram la școala generală ascultam Michael Jackson, Wham, Nena, Sabrina și care mai aveau țâțe mari pe vremea aia. După aia a venit așa zisa revoluție și m-am dus pe la dans modern, pe la Total Dance! Acolo ascultam Janet Jackson, Paula Abdul și alte melodii după care se putea dansa cât de cât un sincron. Terminată și cariera mea de dansator am început să ascult The Doors, Led Zeppelin, Queen... Dar mi-a plăcut mai mult Sepultura așa că am devenit fan cu tot cu tricou și cu insignă făcută din fund de cutie de cola peste care se lipea o poză decupată de prin BRAVO și se izola cu scotch. Casetele se găseau la bulgari, rockoteca era în Satul de Vacanță, adică acolo unde astăzi se ascultă exclusiv manelică.

Bun, după aia a urmat Phoenix (la primul lor concert în Constanța, ăla de la piscină de la Savoy eram acolo), muzică electronică, haus, bahaus, simfonică, lăutărească, folk, manele și machedonești și grecești când eram sub influența băuturilor alcoolice (cel puțin doi litri de lichid pe zi, nu uitați!), Bolero de Ravel, Beethoven, Anotimpurile de Vivaldi, Rage Against the Machine, Timo Mass, Dream Theater, Vai, Satriani, și până și pe Naguale i-am ascultat și chiar promovat cât am putut și eu. Cu alte cuvinte de toate mai puțin două chestiuni: blues și jazz! Băh, mai ales pe Godoroja când îl vedeam la TV o luam razna. Eu așteptam Magdin și apărea Godoroja, deci vă dați seama ce era la gura mea. O singură dată mi-a plăcut Godoroja, dar și atunci m-a enervat: a băgat o bucată dintr-un concert a' lu' Chick Corea care m-a dat pe spate. Aproape 14 ani am căutat bucata aia și n-am găsit-o, dar Sfântul You Tube m-a ajutat acum vreo 2 săptămâni s-o găsesc și s-o reascult.

Aseară am fost la Millenium să ascult Mihai "Mike" Godoroja și Blue Spirit. Ne-a invitat neobositul Corneliu Stroe. Pe bune spun că e neobosit, trebuia să-l vedeți aseară! Eu nu cred că rezist nici un sfert cât rezistă el să bat în toate chestiunile alea. Seară de blues, experimente, mai nimic jazz (aproape deloc) și atmosferă foarte ok în general. N-au avut suc de roșii pentru vodcă, dar în rest a fost foarte ok. Da, culmea, mi-a plăcut omul pe care nu-l puteam suporta la TV pe vremea când mă uitam la metalele lui Magdin. Nu știu cum se numește asta... Am evoluat, am îmbătrânit, m-am tâmpit la cap, urechea aia cu care nu prea auzeam a început să audă?! Nu știu, dar ce-am ascultat aseară mi-a plăcut. Știu că unii dintre voi o să mă considere un incult, iar alții vor încerca să-mi găsească o scuză, dar aici nu e vorba de voi, e vorba de mine! Mie mi-au plăcut Godoroja, Blue Spirit și Corneliu Stroe, nu vouă, ok?! La urma urmei nici nu știu de ce v-am scris toate astea! Ca să aveți voi ce comenta după aia că nu știu ce ce, că nu știu cum, că iaute-l și pă ăla cu blues-ul lui cu tot. Ia să nu vă mai spun eu nimic și gata...
Am fost acolo! Tu ai fost? Ai fost? Păi, dacă ai fost, unde ești?
P.S.: Cică o să mai vină să cânte la Constanța! Dacă aflați unde și când să mergeți. La blues și la jazz merge foarte bine tăria! Ah, mulțumim celor de la Millenium pentru fructe! Merg și fructele dacă vi le aduce o blondă la masă, așa cum... Gata, am zis că nu vă mai scriu nimic, gata...

4 comentarii:

  1. Interesant cocktail de muzica. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Va rog s-aveti o viata frumoasa
    Va rog s-aveti grija de voi
    S-aveti Soarele in casa
    Si sa v-amintiti de noi"

    N-am fost,dar am o scuza,nu stau in Constanta.
    I-am vazut la Festivalul Castanilor,la Ploiesti, in Octombrie.
    http://www.youtube.com/watch?v=aziWE96QixA

    RăspundețiȘtergere
  3. Căpşu'!E ajunul Crăciunului, aşa că mai lasă răzbunarea aia, nu de alta, dar să mai răsufle şi ea!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!