.

13 dec. 2012

Noua Ordine Mondială

Să facem puțină dezordine

E ceva vreme de când sperie ăștia lumea cu Noua Ordine Mondială. De când a apărut conceptul fiecare a înțeles ce-a vrut din treaba asta. O să vă scriu ce-am înțeles eu. Nu că ar conta prea mult, dar ca să mai treacă timpul...

Când mă gândesc la Ordine Mondială eu mă gândesc la cum îmi spune mie nevastă-mea că "să facem niște ordine!". Bine, eu nu fac ordine mondială, mai mult ea face, eu fac ordine la mine la calculator de regulă. Am uitat să specific faptul  că eu nu cred în nici un fel de Ordine Mondială (cu atât mai puțin în una Nouă) în condițiile în care suntem atât de mulți și de diferiți! Revenim la ordinea la mine la calculator. Inutil să vă spun că absolut tot ce se găsește la mine la calculator îmi trebuie. Ok, nu fac nimic cu ele, dar îmi trebuie! Azi dimineață era și o unghieră la calculator. Nu fac nimic cu unghiera la calculator, dar cu siguranță o să fac ceva cu ea în viitorul apropiat așa că am lăsat-o acolo. Multe hârtii la mine la calculator! Nici măcar nu mai știu ce conțin, dar cu siguranță îmi trebuie și alea. Șurubelnița nu-mi trebuie dar îmi trebuie, ciocanul... Chiar îmi trebuia ciocanul și nu-l găseam! Bine, mi-a trebuit ieri, azi nu-mi mai trebuie așa că-l las la calculator că poate mai am nevoie de el și altădată. Ce mai avem?! Aha, scotch, niște șuruburi (cine știe de pe unde au rămas), cabluri care-mi trebuie, pahar (îmi trebuie clar!), o carte (o carte?)... Sunt mai multe, nu mai stau să vă povestesc, important e că-mi trebuie toate.

Între timp nevastă-mea a făcut Noua Ordine Mondială în toată casa. Cel puțin așa crede ea, la fel cum și mulți dintre voi cred în chestia asta. Fericită, se așează pe canapea și vede calculatorul!
- Ce-i cu dezordinea aia acolo? De ce n-ai făcut ordine?
- Am făcut!
- Cum ai făcut când sunt toate alea acolo?
- Am făcut! Alea îmi trebuie!
- Păi atunci înseamnă că n-ai făcut ordine
- Am făcut, dar nu Mondială, am făcut mai locală, așa...

Acum pricepeți de ce nu se poate face Ordine Mondială când sunt mai mulți? Și mai ales când suntem atât de mulți și de diferiți? Poate o să facă vreo ordine în ceea ce privește finanțele (europenii au decis azi noapte preluarea controlului de către BCE a celor mai importante 150-200 de bănci începând cu 2014), în ceea ce privește legislația, în ceea ce privește carnea de porc, sau în ceea ce privește puncte puncte, dar o să vină ziua când o să ajungă la chestia aia care-mi trebuie! Sau poate nu-mi trebuie mie, îi trebuie lu' altu'! Și atunci gata cu Ordinea Mondială! Că așa și nevastă-mea reușea să facă ordine dacă nu eram eu, sau măcar dacă eram plecat de acasă, dar gândiți-vă că suntem 7 miliarde! Bine, o să spuneți că să nu mai fie atât de mulți, că să plece de acasă, dar hai să fim serioși, unde să plece atâția oameni, unde să se ducă...


4 comentarii:

  1. Eu am cea mai ordonata dezordine!
    Cat nu umbla nimeni gasesc tot ce-mi trebuie.
    Cum face cineva ordine, nu mai gasesc nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti cel mai inteligent de pana acum. E o vorba: PE PROST SA NU IL CONTRAZICI.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!