.

5 dec. 2012

Căpșunarul și slabii

Avem o slăbiciune pe creier, cum ar veni...

Am citit și eu că Leul este cea mai slabă monedă din toată Europa, că economia românească este cea mai slabă de pe continet, că totul la noi e slab în general. Eu nu că nu cred, dar cred că altceva avem noi mai slab ca alți europeni, ceva mult mai grav despre care nu se spune pe nicăieri (adică se spune, dar prea puțin ca să ne intre bine-n cap): avem capu' slab, mai exact ce avem în cap, creierul!

Acum o să săriți în sus, că dă-te dreacu de figurant care ai stat în Italia la macaronari și te-ai șmecherit, că hai sictir și alte urări din astea de sfârșit de an și de lume. După ce vă mai calmați o să mă întrebați că de unde știu eu chestia asta, că pe ce televiziune am văzut eu treaba asta, unde am citit, sau cine e dobitocul care mi-a băgat în cap așa ceva. Când în sfârșit o să vă liniștiți veți putea sta calmi ca să citiți și ce vreau eu să vă spun în continuare.


Mi-am dat seama cât de slabi suntem la creier după un lucru pe care nu-l pot contesta nici măcar cercetătorii britanici, cu toate că ați văzut că ăia contestă cam tot ce știam noi până în momentul de față. Mi-am dat seama de chestia asta după cum stăm noi la coadă! Mai exact după cum ești obligat să stai la o coadă și asta pentru că o coadă nu o inventezi tu, o găsești deja inventată când ajungi acolo unde ai treabă. În continuare vă voi prezenta câteva scheme de cozi întâlnite la noi, cozi pe care nu le mai găsiți nicăieri în Europa. Ca să găsiți astfel de cozi trebuie să mergeți pe alte continente, poate chiar pe alte planete, cine mai știe...


Prima coadă despre care vom discuta este coada... Hai să-i spunem "coada strugure"! După cum vedeți seamănă cu un strugure, cam așa. După cum se observă, la acest tip de coadă se știe cine este ultimul, dar nu se știe și nu se va afla niciodată cine este primul! Prin urmare te vei pune după ultimul de la rând și vei rămâne acolo până la sfârșitul zilelor tale pentru că întotdeauna se va trezi unul să zică că era rândul lui pentru că el era mai în față!

Următorul tip de coadă este "cubul" sau "sfera", putem să-i zicem cum vrem că tot aia e. Aici nu se știe nici cine este primul dar nici cine este ultimul! La acest tip de coadă există chiar riscul, după ce ai așteptat vreo 4 ore, să se trezească unul din mijloc care să spună că e rândul lui! Nu vei afla niciodată dacă e adevărat sau fals și asta pentru că absolut nimeni din coada ai nu știe care este adevărul sau falsul.


Acestei cozi îi voi spune "mica diagonală" și veți vedea de ce puțin mai jos. Aceasta este o coadă simpatică, de multe ori existând posibilitatea să te bufnească chiar râsul. Bine, vei râde de tine pentru că abia după ce ai stat 2 ore în spatele ultimului cretin din coada aia vei afla că în realitate toată lumea aștepta pentru casa 2, în timp ce tu aveai treabă la casa 1... Casă 1 unde nu era nici dreacu, dar oricum e vina ta că nu ai întrebat pentru ce casă stau toți handicapații ăia mintali acolo!

După "mica diagonală" urmează una dintre cele mai spectaculoase cozi din lume, o coadă pentru care Darwin își dă cu tesla-n coaie de oftică că a murit înainte ca ea să fie inventată de români: "marea diagonală"! Aici nu doar că nimeni nu știe cine e primul și de ce e ultimul, dar nici măcar nu știe să-ți spună la ce casă stă! De fapt din cauza asta se și formează acest tip de coadă: pentru că nici un cretin de acolo nu știe exact la ce casă are treabă, așa că se pune undeva la mijloc ca să fie sigur că se poate muta rapid! Casa cu număr mai mic prezintă o oarecare siguranță, pupacii fiind adepții numerelor mici pe care creierul lor le asociază cu șefi mai mari (se știe că pe vremuri la Biroul 1 și Biroul 2 se găseau șefii cei mai mari ai țării noastre iubite și stimate)

Sunt doar câteva exemple pe care le-am dat pentru că am stat la asemenea cozi. Evident că unul care stă la o asemenea coadă are creierul la fel de slab ca și al celor pe care-i găsește deja acolo! Și evident că la formarea acestor tipuri de cozi contribuie într-o foarte mare măsură și imbecilele de la ghișeu, niște bătute-n cap care au tot timpul o scuză pentru a justifica haosul creat de tâmpiții care vin cu hârtii și hârtiuțe pe la aceste ghișee. 

Închei aici cu demonstrația finală a slăbiciunii creierului românesc, o slăbiciune care va dura mult timp de aici înainte, mai ales că pe 9 decembrie vine și sfârșitul lumii... pardon, pe 21 am vrut să spun: cozile astea pe care le vedeți mai sus le găsiți în unele cazuri și acolo unde există mașini automate care emit... Care emit ce?! Exact, bonuri de ordine! Adică exact acolo unde n-ar trebui să existe absolut nici un fel de coadă pentru că știi foarte bine când îți vine rândul, se găsesc tâmpiți care să formeze o coadă pe care trebuie s-o ocolești, s-o eviți, să faci toate eforturile ca să poți să intri în birou sau să ajungi la ghișeul unde ai treabă!

P.S.: Nu mai scriu și P.S. că mă apucă boala și încep să mă dau cu capul de toți pereții. Și la cât de slab e creierul românesc să nu mă sparg dreacu...

7 comentarii:

  1. =)))

    sĂ TE GÂNDEȘTI la niște metode eficiente de dispersie a cozilor! =)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce tot vorbesti acolo?
      Cozile fac parte din patrimoniul cultural!

      Ștergere
  2. numai tu puteai avea spiritul asta de observatie :) auzi la el: coada strugure :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bag eu de seama ca a trebuit sa faci niste acte sau sa platesti ceva taxe.
    Asa iti trebuie! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a trebuit... că altfel nici nu mă gândeam să stau la cozi de genul ăsta

      Ștergere
  4. Ah, iartă-mă. Pur şi simplu am uitat.
    Există o diagonală mai scurtă de cât oricare (oricum Euclid a murit de mult).
    Cea catre biroul zero sau minus unu.
    Traiască cozile!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foloseşte arma pârţo-nucleară! Doar aşa o să avansezi garantat primul la toate cozile!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!