.

14 aug. 2012

Știați că?

Poșta Română nu are nici o treabă cu România?

Nu mă credeți? Păi voi nu mă credeți niciodată, de ce m-ați crede acum... Și eu am crescut de mic cu idea că Poșta Română e din România și se supune legilor și altor rahaturi din țara asta, dar nu e așa! De data asta am și probe ca să nu mai aveți ce comenta.

Am o procură! Semnată în fața notarului, achitată, ștampilată, timbrată cu timbru din ăla ca la DVD-uri și tot ce trebuie. Nu contează de la cine, ce și cum, contează că în procură scrie negru pe alb următoarele:
E clar pentru toată lumea că eu, cu procura asta pot merge unde vor mușchii mei în țara asta, ok?! Scrie clar acolo: Poliție, Instanță, Primărie, Prefectură etc. Deci pot reprezenta persoana respectivă unde am eu chef. De exemplu pot merge la Primărie, la Mazăre și să-l înjur în numele persoanei care m-a împuternicit! Am dreptul ăsta, scrie în procură! După cum bine se poate vedea pot merge și la Poștă să ridic o scrisoare recomandată. Eh, aici începe șmecheria, pentru că eu pot merge la Poștă (Oficiul 10 Constanța) să ridic recomandata, dar asta nu înseamnă că și ridic ceva! Pot merge până acolo după care mă pot întoarce acasă cu mâinile în buzunare... Ca să pricepeți ceva trebuie să vă mai pun o poză:
Vedeți ce scrie? Valabilă 3 ani procura, adică exact cum scrie și în NCC! Doar că NCC e valabil pentru ăia care trăiesc în România. Din păcate Poșta Română nu trăiește în această țară, altfel nu-mi pot explica explicația bugetarei de serviciu de la Oficiul 10: "Nu mai e valabilă! La noi e valabilă doar 18 luni, așa e la Poștă! Alții poate v-o primesc, dar noi nu!". Nu vă ascund că i-am găsit pe net și pe alții, la fel de disperați ca și mine, care caută "poșta română procura 18 luni". Doar că ăia sunt oameni cu probleme, oameni care ridică bani în locul altor persoane, oameni care primesc pensii în locul altora etc, ori la mine nu era o problemă de genul ăsta! Eu trebuia doar să ridic o prostie de scrisoare recomandată trimisă de Statul românesc persoanei care care m-a mandatat! O scrisoare, nu bani, nu aur... Nu am găsit nimic pe net referitor la acest regulament intern al poștașilor și oricum nici nu mai contează. Vreau doar să fac un apel la toți notarii publici din România ca atunci când mai redactează procuri din astea să scrie acolo: valabilă 3 ani în toată România mai puțin la Poșta Română care se supune legilor unei țări necunoscute! 

P.S.: Abia aștept să vă privatizeze și să vă zboare pe toți. Și când o să ajungeți să lucrați la privat să vedeți atunci cum o să-mi dați plicul și cu procura expirată! Și atunci o să vă zic eu: 
- Nu, nu se poate să ridic plicul cu procura expirată!
- Dar lăsați, nu-i problemă, e doar un plic...
- Nu, nu vreau să încalc legea și să vă fac probleme...
- Dar nu e nici un fel de problemă, important e să plătiți taxa și gata!
- Îmi pare rău, eu chiar aș fi vrut să plătesc taxa ca să vă luați și dumneavoastră salariul luna asta, dar nu pot... Lăsați că mă duc să prelungesc procura și vin peste 3 luni! Până atunci vedeți să nu schimbați regulamentul ca să înceapă să ridice lumea bani cu procuri expirate!

3 comentarii:

  1. Păi de ce ar avea Poşta Română treaba cu România?
    Asta chiar ar fi ciudat.
    Ţara asta, chiar e a tuturor posibilitaţilor.
    Am avut de curând o discuţie cu un poliţist care mi-a spus că el nu poate să aplice legea dacă nu are o hotărâre judecatorească.
    Şi citea din Monitorul Oficial ! (legea)

    RăspundețiȘtergere
  2. Problema e ca si ei asteapta sa fie privatizati..Doar ca atunci vor pleca multi care chiar nu au ce cauta in acest sistem..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parcă văd că pleacă tocmai ăia care au treabă și rămân ăia care n-au...

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!