.

23 aug. 2012

23 n-au gust

Eu asta am în cap când e vorba de 23 August! Așa că să nu vă mai aud cu Regele lu' Pește Prăjit, cu Antonescu, cu naziști și cu sovietici. Mă doare-n bască de ce s-a întâmplat în 1944. Ce știu sigur e că, aproape jumătate din viață, pe data de 23 August aveam parte de rahatul ăsta care se vede-n poză. Nu știu care și cum a întors armele dimpotriva, împotriva, deopotriva naziștilor, a sovieticilor, a hunilor, a vizigoților... Mă doare la banană. Ce vă rog eu frumos e s-o lăsați moartă cu ziua asta pentru că 23 n-au nici un fel de gust...

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. eu n-am fost în viața mea la porcării din astea... au vrut să mă cheme într-o vară pe la Casa de Cultură, dar am fugit la bunici:)))

      Ștergere
  2. Da eu n-am vazut defilare. Vreau si eu sa-l preamaresc pe presedintele romaniei care este......care-o fi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm...
    Bine ca n-am prins asemenea vremuri! Ma fericesc astrele, tinand cont de aspectele acestea patriotard-populiste!
    Mi-e frica de un singur lucru...Ca nu cumva sa se intoarca acele vremuri...
    Atunci, garantat o sa iau exemplul tau...Acela de a o sterge englezeste altundeva!
    :) :P Indiferent DE EFECT(E)! :p

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!