.

17 aug. 2012

Căpșunarul și ființele superioare

N-ai ce să vezi nici la computer...

Pe bune! Am vrut să mă uit și eu la televizor ca să văd și altceva decât Lumea lui Banciu. Băh, ce să vă zic, era plin de ființe inferioare care vorbeau inferior, gândeau inferior și chiar zâmbeau într-un mod cu totul și cu totul inferior. Azi se discuta peste tot că procurorii sunt de căcat pentru că anchetează! Păi eu știam că asta face un procuror, anchetează, dar se pare că la televizor lucrurile nu stau chiar așa. La televizor era ca-n povestirile alea cu Borsellino și Falcone când jigodiile puse de mafioți făceau plângere la miliție că-i deranjează sirenele mașinilor care mergeau să aresteze tot felul de boși din ăia jegoși. Așa era și la televizor la noi, tot felul de jagardele supărate că procurorii s-au dus să-i ancheteze pe ăia care au votat de 60 de ori pentru un kil de mălai. Ființe inferioare, cum vă spuneam...

Așa că am abandonat TV-ul și m-am uitat pe PC la Ancient Alien, un documentar cu ființe superioare. Am crezut că e numai cu ființe superioare, dar au apărut imediat și inferiorii, stați liniștiți. Ancient Alien mi-a fost recomandat de un amic, nu-l știți voi, iar dacă vreți să vă uitați căutați și voi pe net că nu stau acum să vă spun unde-l găsiți. Seria începe super interesant, cu ființe superioare, cu întrebări puse de ființe la fel de superioare, dar la un moment dat apar inferiorii! Da fraților, apar ăia și imediat te duce gândul la TV, unde în 80% din cazuri vezi numai inferiori. Pentru că superiorii pun întrebări de genul "Este posibil ca o populație de imbecili din epoca bronzului să taie perfect un bloc de granit de 800 de tone, să-l ridice la vreo 3000 de metri și să-l mai cocoațe și pe un templu din ăla ciudat?". Sau întreabă: "Știați că în India dacă te duci la orice indian din ăla și-l întrebi dacă există civilizații extraterestre îți răspunde că e normal să existe?". Și alte întrebări de genul ăsta pe care le pun oamenii superiori. Și atunci apare un inferior din ăsta de căcat care, cu un zâmbet din ăla tâmp ștanțat pe față aruncă ceva de genul "Oamenii au fost întotdeauna inventivi, nu crede nimeni balivernele astea cu civilizații extraterestre!". Adică exact ca inferiorii ăia de la Antena 3 când îi întreabă cineva dacă Voiculescu e un turnător și un securist ordinar! Ei nu pot răspunde la întrebarea asta pentru că rămân pe drumuri, așa că încep s-o dea în aberații de genul că nu e Felix cel mai negru, că africanii sunt mai negri ca el etc. Inutil să vă mai spun că ei se cred superiori pentru că lucrează la Antena 3 și le dă ăla nu știu câte mii de euro pe lună...

Ce nu înțeleg eu la ăștia care au făcut Ancient Alien e de ce dreacu se duc să-i întrebe pe toți inferiorii ăștia chestii legate de lucruri superioare! E ca și cum ai vrea să discuți despre interzicerea lingerii în cur cu Gâdea! Păi ce poate să-ți spună Gâdea referitor la linsul în cur în afară de cum se procedează?! Adică să te duci să vorbești despre extratereștri cu o profesoară de studii spirituale de la Universitatea Teologică de nu știu unde dreacu mi se pare o mare tâmpenie. Păi ce vrei să-ți spună aia, că există extratereștri și că Dumnezeu a ajuns din greșeală pe la noi pentru că a rata ieșirea de pe autocale? Păi vrei să rămână fără muncă și fără salariu?! Ea e conștientă că un cretin din epoca de piatră nu putea să construiască un templu din piatră chiar dacă epoca se numea cum se numea! Nu putea pentru simplul motiv că pietrele alea nu prea se pot tăia, transporta, ridica și îmbina așa cum au fost ele găsite nici măcar în ziua de azi! Iar pentru inferiorul ăla care-mi arăta zgârie nori prin New York am și eu o întrebare: cât gâtu' mă-tii o să reziste căcatul ăla de zgârie nori? Ești sigur că o să reziste 16-17000 de ani cum au rezistat nebuniile alea de temple și de tot felul de alte construcții descoperite prin America de Sud și prin alte părți? Nu de alta, dar în caz că nu știați Colosseum-ul s-a aplecat vreo 40 de centimetri! Tiahuanaco, care are vreo 17000 de ani, nu s-a mișcat din loc! Ca să vezi băh, ce chestie, imbecilii ăia de acum 17000 de ani erau mai buni constructori decât deștepții de acum 2000! Înseamnă că noi de aia suntem atât de idioți și nu reușim să terminăm nici măcar o autostradă, se merge invers! Cu cât ești mai deștept cu atât ești mai prost! Dacă e așa atunci e bine că nu facem autostrăzile alea, că sigur nu durează mai mult de doi ani și se apleacă vreo 200 de metri...

Dar nu are rost să mă enervez. O să renunț să mă uit și la PC... O să-mi iau un radio și o s-o încerc și pe asta: o să mă uit la radio! Pentru că am înțeles că la radio poți să intri în direct! Ce mișto. Păi vă dați seama că la primul inferior pe care-l aud intru în direct și-l înjur pe ăla vreo 4 ore fără întrerupere?! Și dacă la TV și pe PC te mai pot bloca, interzice, ban, chestii, la radio e super tare! La Radio trebuie doar să suni de pe alt număr de telefon, dai alt nume și iar îl înjuri pe inferior 4 ore până te plictisești.

P.S.: Să vă uitați totuși la Ancient Alien că merită. Credeți sau nu credeți chiar nu contează... Important e să vă uitați, să vă puneți întrebări și să căutați răspunsuri! Pentru că asta cred eu că e diferența între superior și inferior: superiorul întreabă, caută, discută, inferiorul crede că le știe pe toate sau, mai rău, nu-l interesează chiar deloc...
... 1500 de ani are chestia asta! Aurel Vlaicu like this element cu siguranță...

4 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!