.

22 aug. 2011

Capsunarul si niuzurile

Stai bah sa-ti zic...
Intre niste gratare si niste beri am mai aflat una alta si de pa la net si de la TV. Radio nu mai ascult de cand e aceeasi muzica de dimineata pana seara. Am un card din ala in masina cu 78000 de melodii si merge ala... Cica Ponta e suparat ca a pierdut alegerile. Nu de astea de acum vorbesc eu, ci de alea de la anu'! Pai uite ca Antonescu deja se declara nemultumit de rezultatele de ieri, iar Pinalti a demonstrat ca aranjamentele de la fotbal sunt doar o mica parte din ce e capabil sa faca in realitate! Cand intr-o alianta unu' plange, altu se declara nemultumit, iar al treilea nici macar nu are nimeni habar cine e atuncea e clar ca la anu' o sa sarbatorim victoria alor nostri! Upps, m-ati prins! Vecine iarta-ma bre... am glumit cand ti-am zis ca tin cu ai vostri... am vrut doar sa vad ce zici, atat!

In alta ordine de idei, Rosia Montana Gabriel Corporation impotriva este ungurul la Cluj! Ordinea fireasca este La Cluj ungurul este impotriva Rosia Montana Gabriel Corporation, dar v-am zis ca e in alta ordine de idei... Mai exact Peter Eckstein-Kovacs (consilier prezidential) se declara impotriva RMGC si a cianurilor pe care le cara aia prin portbagaje. Nu sariti in sus sa-mi explicati ca aia se numesc Rosia Montana Gold Corporation pentru ca inca nu au pus mana pe nici-un gold asa ca, momentan, asa sa le ramana numele...
Alta stire e ca Cosmote e o mare teapa. Am aflat si eu cand am primit al 657-lea SMS ca imi scade valabilitatea... N-am inteles ce expira pentru ca cartela nu pute (am scos-o si am mirosit-o) si nici creditul! Cu toate astea imi tot trimit astia ca vezi ca ti-a expirat nu stiu ce... Am dat si eu pa net si am gasit numai lucruri bune: ca zic ca valabilitatea e 12 luni, dar in realitate e doar 6, ca trec toti la Orange si ca nu stiu ce... O sa trec si eu la Skype cand ii cumpara pe aia (nu mai stiu cum le zice) si isi fac telefonie mobila!
Alta stire e ca HP isi vinde tableta cu 100 de parai dupa ce, initial, cerea vreo 500! Baietii au luat-o in freza de la Apple si acum nu stiu cum sa scape de tabletele lu' peste prajit. Parerea mea e ca oricum, la 100 de parai, Touch Pad-ul lu' aia de la HP tot scump e avand in vedere ca pretul de productie o fi vreo... 8 parai? 9? Hai 10! Balaria se anunta un dezastru pentru HP mai ales ca au lansat taciu' la 1 iulie anu' asta!
O alta stire razna e ca in Libia cica il bulesc aia pe Gadafi! Eu nu cred, dar asa zic astia pa net! Nu stiu frate, dar daca aveam banii lu' ala imi luam nene bombe atomice, chimice, chestii... Ca prietenul din Iran despre care nu mai comenteaza nimeni de ceva timp... Ah, sa nu uit, cica ala din Coreea de Nord a zis ca face rahatu' praf daca mai se joaca americanii cu aia din Coreea de Sud de-a razboiu'... Eu il cred in stare!
O faza tare vine din Italia si vede un senegalez in belea dupa ce si-a adus a doua nevasta din tara de origine Senegal! Aia prima, mai tanara, s-a dus si l-a dat in gat la Militie ca e bigam! Hehehehe... religie, religie frate, dar cand e vorba de impartit ratia la shopping si la pulii mei nu mai tine vrajeala! Acum urmeaza sa-l ia italienii la intrebari, dar la cum functioneaza justitia si-n Italia paraca vad ca-si mai trage ala inca una de nevasta... vorba aia: menaj a troa! Ce? Ar fi 4? Mai bine...
Mai vreti? Nu cred... Hai ca va mai zic una si gata! Am aflat ca sfarsitul lumii nu vine la anu'! Ntz! Cica vine peste nu stiu cate miliarde de ani! Nasol. Inca un subiect pierdut... Acuma ce rahat de senzational o sa mai scrie lumea pe tema asta! Naspa... dar stai asa! Poate lumea se sfarseste frate peste miliarde de ani, dar noi o mierlim la anu! Eh vedeti! Deci stirea corecta ar fi: "Cu toate ca lumea se sfarseste peste miliarde de ani e posibil ca noi sa crapam la anu'! Urmariti-ne pana la capat! Doar noi va spunem cele mai mari balarii in direct! Pe banii vostri!"
... sa vezi cu capu' cum dau...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!