.

13 aug. 2011

Capsunarul si Ursus

N-a fost nici-un fel de evolushan
Mda... am fost si eu aseara la Ursus. Am ajuns cand a inceput Zdob si cu Zdub aia si am pierdut Suie si pe unu', Emil. Bah, ce sa zic... Zdob s-au auzit bine doar ca a durat cam mult. Adica cam foarte mult. Adica exagerat de mult, frate! Nu se mai terminau! Au zis multumesc de vreo 5 ori si eu, ca fraieru, ma bucuram de fiecare data ca credeam ca pleaca. Nimic! La un moment dat au plecat, dar s-au intors. Moaaaaa, teroare! Pana la urma au plecat si unu care prezenta pe dupa prelata (cred ca-i era frica de sticle) a anuntat ca urmeaza Parazitii. De ce zic ca-i era frica de sticle? Pai zic si eu! L-am vazut pe unu' cu un tricou pe care scria Folk You si cum canta si Puya la Ursus asta am facut legatura! Au intrat Parazitii si au cantat. Ce au cantat au inteles numai ei ca sunetul era naspa. Se auzea numai basu' in spate. Felicitari la aia de la sunet... Singura piesa pe care am inteles-o si cantat-o in gura mare a fost aia cu Sa sugi bipu' de ziua ta! Sa ma vedeti cum urlam... spectacol.
Evident ca am urlat asa din doua motive: sa vad daca-i cade fata la vreun sarbatorit si al doilea ca sa turbeze mamele si tatii cu copii de 4/5/6/7 ani etc. Cine te pune frate sa-ti aduci copilu' la Parazitii? Sa zicem ca habar nu ai cine sunt, dar macar dupa nume iti poti face o idee cat de cat... Sa fiti sanatosi. Dupa aia am plecat. Da, stiu ca voi credeti ca a cantat si Iris. Asta o credeti voi. Va zic doar ca, dupa vreo 5 minute de la intrarea lui Minculescu, nevasta-mea (care nu vedea scena ca e micuta) m-a intrebat daca a inceput ala sa cante. Penibil si el si trupa in general... Varza, praf, etc. Cam asta a fost Ursus Evolution aseara. In seara asta e Puya! Nu se stie daca mergem, dar e posibil. Daca ma lasa politia sa mai beau o bere la volan ca aseara merg... daca nu, ma duc sa beau bere fara masina! Dar puteti fi siguri ca nu Ursus...
Aceasta foto (in care mie mi se vede doar nasu' si putin din burta) a fost furata de la Dan Mincea iPhone Production Studio! Evident ca nu-i dau nici-un drept de autor pentru ca nici el nu mi-a dat c-a pozat-o pe nevasta-mea!!! Si nevasta-mea nu e aia mica care sta in carca lu' ala, da?

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!