.

1 aug. 2011

Capsunarul si schimbarea

Hai sa ne schimbam chilotii... intre noi
Eu am vorbit cu un bugetar. Bugetaru' se plangea el ca are salariul mic, ca i l-a taiat Basescu. Cand mi-a zis ca are si 2 facultati deja incepusem sa plang si eu cu el... Dar m-am oprit repede pentru ca mi-a venit in capul meu mic o intrebare mare: dar de ce stai dom'le?
Bugetaru' a schimbat subiectul... am vorbit despre vreme. Stiti si voi ca atunci cand nu ai ce vorbi cu cineva il intrebi cum mai e vremea, daca e cald, daca a mai plouat... Chiar asa? De ce nu pleaca frate bugetarii daca sunt salariile mici? Pulii mei, eu la stat n-am muncit in viata mea (mai putin la porumb cu clasa, dar acolo munceam pe limbi in gat cu colegele), dar de la privat am plecat imediat cand nu mi-a convenit ceva! Am schimbat si tara cand nu mi-a mai convenit!
Dar toata lumea stie cat e de bine sa lucrezi la stat! Nu-i asa ca e bine?

Hai bah ce dreacu'! E super! Ce, e careva care nu crede? Pai sa mergeti la domnu' Stroe de la Raja Constanta de exemplu, sa va zica el! Ditamai patron de Holding a ajuns un amarat de director la Raja! Deci patronul s-a facut salariat in pulii mei! Ce exemplu mai vreti? Nu va ajunge? Atunci directorul ala de la Bursa poloneza care tranzactioneaza 85% firme de stat si e data drept cea mai minunata Bursa din lume! Ala era prin America pe la Morgan sau Goldman (nu mai stiu) si cand a auzit ca Polonia si-a tras Bursa prin care vinde doar firme de stat hop si el! Unde mai pui ca si Bursa e sustinuta de stat... adica tot un fel de bugetari si aia! Asa va-nvata bah la facultatea aia de directori? "Cand terminati mergeti si va angajati la stat dragii mei studenti!". Asa va zice? Pai e teapa bah! Sunt salariile mici bah! Ha, ha, ha!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!