.

27 aug. 2011

Interviu in exclusivitate

"O duceam mult mai bine pe timpul lui Ceausescu!"
- Buna ziua. Suntei unul dintre cei 4 stalpi din intersesctia de la Trocadero. Cum va mai simtiti? Va vad un pic... aplecat!
- Buna ziua! Pai batranetea tinere, batranetea...
- Lucrati de mult la tinut cabluri p'aicisa?
- Daaaa! De pe timpul lui Ceausescu! Dar erau alte vremuri alea dom'le... alte vremuri!
- Pai normal, erai si matale mai tanar!
- Si asta, dar erau cabluri mai putine! Pai ce aveam... un telefon, un curent... alta viata!
- Deci era mai bine pe timpul lui Ceausescu?
- O duceam mult mai bine pe timpul lui Ceausescu! Pai nu aveam bataie de cap ca acuma, era liniste... Pai tu ai idee cum era pe vremuri? Ascultai o convorbire telefonica in liniste si pace, nimeni nu injura la telefon, nu se injura partidu'...
- Azi cum e?
- Vai de capul meu... Pai azi, cu fibrele astea optice ma doare capul de dimineata pana seara! In primul rand ma doare de la coloana vertebrala ca ma cocoseaza toata cablaraia asta si, in al doilea rand, ma doare capul de la ce aud prin fibrele astea...
- Si ce auzi bre?
- Pai multe lucruri nici nu le inteleg ca e in alte limbi! Mai ales ce vorbesc tinerii astia nu se intelege nimic dom'le! Brb, Plm si numai chestii d'astea! De exemplu ce inseamna Wtf? Ca te vad mai tanar!
- Pai eu ma cam rusin... cineva a zis ca insemna Welcome to Facebook! Adica bine-ai venit pe Facebook!
- Aha, aud toata ziua de Facebook asta, toata ziua... uite iar ma ia cu durere de cap...
- Dar iti mai amintesti cine ti-a pus in carca toate cablurile astea?
- Nuuuu! Cine mai stie? Cred ca nu mai stiu nici aia care le-au pus! N-au nici semne... vine cate unu' si se mai urca pe mine si sta cocotat cat e ziua de lunga ca sa caute cate-un cablu... parca nu era destul, trebuie sa-l mai tin si pe ala...
- Cu colegii de peste drum mai vorbesti? Ei ce zic? Vad ca si ei la fel de strambi!
- Nu vorbim... ce sa vorbesc cu ei... sa inceapa si aia cu problemele lor? Imi ajung ale mele, nu mai stau sa le-ascult si p'ale lor... Pai sunt strambi de la batranete si aia. In plus mai e si de la bautura!
- De la bautura?
- Da. Pai seara se mai pisa pe noi tot felul de alcoolisti si iti dai seama ca cu timpu'...
- Am inteles. Nu ai idee daca iesi la pensie? Sau daca baga astia firele in pamant sa te lase-n pace?
- Nu... Pai nu mai ies oamenii la pensie in ziua de azi... Am ajuns sa ma rog sa intre unul cu masina-n mine ca-n ala din Mamaia! Dar aici, in intersectia asta, slabe sperante... Ala in Mamaia era pus bine ca acolo se merge cu viteza! Aici sunt semafoarele astea si se merge mai incet. Tu n-ai masina?
- Am, dar daca intru-n tine mor si eu! Poate te dau astia jos daca o sa vada cat esti de stramb! Uite, te bag pe blog si poate, cine stie...
- Baga-ma, baga-ma ca nu mai pot! Sunt satul...
- Te bag...
P.S.: L-am bagat...
Eu nu ma pricep, dar si daca cade sa vezi cum
devin vedeta internationala si prezicator de renume mondial...


4 comentarii:

  1. unde-i asta, la Spic de grau? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    bietul stâlp!!!
    Doamne, cât de bine mă simt aici la tine!!! când am chef de-un râs adevărat, aici vin.
    adică ... zilnic :)

    MULȚAM!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. hai mă că era obiectiv fisheye.. alea deformează-n draci :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ...in realitate sunt mai strambe decat le-am prins eu in poza!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!