.

19 aug. 2011

Capsunarul si Capsunarul

Discutie intre mine si mine
- Bah
- Ce?
- Scrie si tu ceva pe blog...
- Ce sa scriu? Scrie tu ca tu ai vrut blog...
- Du-te dreacu'!
- Vezi cat esti de fraier? Atata zici si tu... la orice discutie pe care o am cu tine folosesti dreacu' de o mie de ori...
- Hai sictiri atunci, na...
- Mda...
- Pai ce cacat vrei sa scriu? Iar cu romani, cu italieni, cu politica lu' peste? Cu finante, economie de cacat... Lasa-ma dreacu' ca m-am saturat... Nici nu mai e de ras cu astia! Imbecilii au facut ce-au facut si s-a dus dreacu' si bursa si valutele si tot...
- Iar cu dreacu'... Scrie si tu ceva frumos! Uite, de exemplu, scrie despre dragoste!
- Am zis si cacat... de doua ori! Despre dragoste? Ce sa scriu eu despre dragoste? Pai n-o iubesc pe nevasta-mea? Ce sa mai scriu? Sa scriu ca-mi iubesc nevasta? Nevasta, te iubesc! Na... am scris!
- Bah, taran esti! Scrie ceva frumos despre chestia asta. Poate citeste si ea azi si o sa-i placa sa vada ceva frumos! Poate pui si o poza cu o floare ceva... Stii ca ii plac florile!
- Eh... Acuma stau sa caut flori pe Google ca sa le pun pe blog ca sa vada nevasta-mea ca o iubesc. Hai bah...
- Eh... ce sa-i ceri fraierului? Atunci nu descarca... cumpara-i niste flori! Mare prost esti! Dragostea se intretine fraiere! Si masina o mai speli, o mai dai cu polish... nu bagi doar benzina si da-i bataie.
- Du-te dreacu'...
- Ce spuneam...
- Taci bah dreacu' ca citesc despre Bursa din Milano... cica e groasa treaba!
- Asa si? Ce-o sa faci tu? O sa le recuperezi tu banii la aia? Citesti numai tampenii... mai bine scrie ceva frumos... de dragoste!
- Lasa-ma bah... nu stiu.
- O poezie! Ai mai compus tu niste poezii pe Facebook! Baga o poezie pe blog!
- Da... foaie verde de sapun, te iubesc ca un nebun, si ma jur s-auda tara, te iubesc sa moara mama!
- O sa citeasca si mama articolul asta, fraiere!
- Pai vezi? Ti-am zis eu sa te duci dreacu'... ma bagi si-n cacat!
- Mai bine bagai flori... Si? Ce ziceau aia de Bursa?
- Boule... Cica e nasol... mai nasol ca ieri! Da da-i dreacu' si p'astia...
- Iar cu dreacu'...
P:S.: Aceasta discutie nu v-a obligat nimeni s-o cititi! Sa fie clar! 
Na... am bagat si floare! Cea mai frumoasa floare am bagat!

5 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!