.

2 dec. 2014

Cum se numesc mafioții?

Mă refer la ăia de la noi

Imediat cum a fost ejaculat din partid, Marean s-a apucat să-i facă pe Dragnea și pe Ghiță mafioți, după modelul dublului ejaculat, Geoană. Că nu știu ce grup mafiot, treaba lor, habar nu am, nu mă pricep la mafia din România. N-a trecut bine ziua naționalelor că, hop, apare Dragnea pe elsidiuri și, respectiv, plasme că și Marean și Geoană fac parte dintr-un grup mafiot! Altul! Îmi aduc aminte că și Ponta l-a acuzat pe Frunzăverde că face parte dintr-un grup mafiot, deci avem cel puțin 3 grupuri mafiote, dar părerea mea e că sunt mult mai multe (că și ei sunt mulți, dă-i dreacu). Eh, în cazul ăsta ajungem la următoarea problemă care trebuie neapărat rezolvată: cum se numesc aceste grupuri mafiote și în ce zone acționează ele... care este.

Pentru că o țară care se vrea una europeană și bla, bla, bla, trebuie să clarifice treburile astea. Ne trezim că ne bagă ăia în Schengen mâine, poimâine și nu am rezolvat problemele importante. Uitați-vă, de exemplu, la Italia! Acolo se știe clar ce și cum! Eu nu vreau acum să credeți că trebuie să-i copiem pe italieni, nu, o facem deja de zeci de ani, dar eu cred că la lucrurile bune e bine să-i avem ca exemplu! La ei e clară treaba: Cosa Nostra, Camorra, N'drangheta, Sacra Corona Unita, mai sunt ăia de prin Sardegna etc. Care prin Sicilia, care prin Campania, Calabria etc, e foarte clară treaba. Așa trebuie și la noi, este extrem de important!

Dacă s-ar fi rezolvat din timp și la noi această problemă acum nu mai exista confuzie pe la televizor! Marean ar fi venit și ar fi spus clar: Dragnea și cu Ghiță fac parte din Prima Casa Noastră, grupare care acționează între Teleorman și Ilfov și care desfășoară acțiuni de intimidare a țăranilor pe care-i pune să voteze aiurea de fiecare dată. Cuprinde clanurile Morții și Aitiștii. La rândul său, Dragnea ar fi declarat că Vanghelie face parte din extrem de agresiva grupare Sacra Pomană Unită, din asta făcând parte clanurile Dășimietreilei și Sămoarămamadacănuțitaigâtudacănumidaitreilei. Îmi vine foarte greu, sper că vă dați seama, mi-ar fi fost mult mai ușor dacă se stabileau dreacu niște denumiri pentru ăștia, deja m-am enervat, nu se poate lucra în condițiile astea...

@Vece Tudor: băi, zăpăcitule, tu erai cu mafiile-n gură toată ziua, trebuie să mă apuc eu să rezolv treburile astea?!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!