.

9 dec. 2014

Huston, Huston!

Avem o problemă aicișa, la Constanța!

Prima dată ne-a povestit o prietenă despre faza asta, dar n-am crezut-o. Adică nu că n-am crezut-o, dar am căutat tot felul de explicații științifice, am discutat și în familie și am ajuns la concluzia că nu are cum să fie așa cum spunea ea. Ce spunea? Păi i-a luat copilului o mașină din aia chinezească cu telecomandă și ce credeți că se întâmpla? Exact, noaptea începea mașina să meargă singură prin casă, de nebună!

Acum are și fii-miu o mașină din asta chinezească cu telecomandă, i-a luat-o nașă-sa cadou cum ar veni. M-am jucat și eu cu ea, bineînțeles, merge înainte, merge înapoi, stânga, dreapta... Dar nu merge singură, nu, adică nu mergea mai exact. Pentru că, azi noapte... Exact, azi noapte a început să meargă singură! Inițial am dat vina pe pisică, am zis că se joacă ea cu telecomanda, pulii mei, mai face glume din astea cu televizorul, dar nu era ea. Am discutat în familie, i-am sunat și pe prietenii ăștia ai noștri să le spuneam la ce concluzie am ajuns. Pentru că altceva nu are cum să fie, nu există altă explicație:


0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!