.

3 oct. 2014

Nu pricep o chestie

De ce vor autonomie dacă sunt la fel de bătuți în cap ca și ceilalți?

Mă sună azi, pe la 8.30:
- Bună dimineața, ați făcut comanda aceea, dar nu am 260, am 265. Dar nu-i problemă pentru că luați puțin la strung și merge!

Abia trezit din somn (senzația aia că a dat un buldozer peste tine, nu știu dacă știți cum e) mi-a trebuit puțin timp să înțeleg ce spunea omul. Ce v-am spus eu mai sus e traducerea, comanda am făcut-o pe undeva prin Miercurea-Ciuc! Exact...

Mi-am adus aminte când eram cu maică-mea la magazinul de încălțăminte, pe timpul idiotului. Nu găseam niciodată numărul meu, pulii mei, de fiecare dată când trebuia să-mi ia ăștia ceva de încălțat trebuia să umblăm vreo două săptămâni. Găseam ceva mai purtabil și începea parodia:
- Mamă, mă strânge!
- Te strânge rău?
- Da, mă strânge rău de tot!
- E piele, să știți că se mai lasă!

Ați ghicit, bravo, vânzătoarea avea de fiecare dată soluția! Nu conta că tu porți 42, cumperi un 41 și iei puțin piciorul la strung, ce pulii mei e atât de greu... Așa și ăsta cu piesa lui, ăsta care vrea autonomie și să-și pună nu știu ce steag. Bă, nebunule, ultima dată când am văzut un strung la față era prin 93 (cred), pe la Energia! Chipurile trebuia să facem practică acolo, dar noi ne-am dus doar prima zi și după aia am stat două săptămâni acasă în vacanță fără plată! Dacă vreau o piesă cu diametrul de 260 o vreau pentru că atât port eu! Nu port 265, e prea mare după aia, îmi iese din picior! Exact, bravo, în sfârșit ți-ai dat seama, în sfârșit ai înțeles: așa este, sunt un Transformer din ăla și-mi trebuie piesa pentru reglarea sistemului de tragere! Dacă piesa nu e bună, când o să trag în primăria Constanța n-o să mai nimeresc și o să se ducă racheta încărcată cu fluid organic înspre Harghita, încolo, de pe unde m-ai sunat tu!!! Și când o să te trezești plin de spermă din cap până-n picioare să nu mă suni să mă întrebi că de ce și că nu știu cum, ok?! Să te duci să te curețe ăia cu polizorul, du-te-n pizda mă-tii cu strungul tău cu tot!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!