.

23 sept. 2014

Constanța fără mașină

Ați belit-o, pe bune, ați belit-o urât de tot!

Sunt câteva bloguri din astea care bagă tot felul de știri și poze din Constanța. Pulii mei, ba nu știu ce clădire veche, ba nu știu ce magazin nou, ba o plajă, ba un bar etc. Cum zilele astea sunt fără mașină am zis să fac și eu așa, mă gândeam să merg prin oraș și dacă văd ceva bag pe blog. Eh, ieri am fost cu nevastă-mea până la City, după aia pe la Brotăcei și acasă! Frații mei, surorile mele, ne-a prins un pic de ploaie, băi, un milimetru de apă, practic nici umbrela n-am scos-o, s-a terminat...

Ce clădiri vechi, ce magazine, să-mi bag pulile-n ele, fraților, am ajuns acasă ud la picioare, plin de noroi pe pantaloni, vai de capul meu! Dacă nu ai mașină în Constanța ești halit, ca pieton nu valorezi doi lei în orașul ăsta de căcat, pe cuvântul meu. Se lucrează, trotuarele sunt pline de gropi, praf și moloz. Eh, imaginați-vă că nu aveți pe unde merge pentru că mai sunt parcate și mașini, unele băgate cu botul până-n boscheți, nu ai absolut nici un fel de șansă. Trotuarele sunt pline de gropi umplute cu apă (vorbim când plouă!). Ai călcat în așa ceva ești gata, ori ai șosete să te schimbi ori mergi așa (se aude fleoșc, pleoșc atunci când calci, râd copiii de tine). Pe Suceava lucrează ăia, mergi pe stradă, te claxonează mașinile, te înjură lumea, ești ultimul om, Pe trotuar nu ai cum să mergi, e plin de noroi și de cabluri, țevi, ce căcat trag ăia pe acolo. Lăpușneanu, pe partea cu Camera de Comerț, e la fel, varză, se construiesc blocuri, pulii mei în gura lor. Adamclisi e off road, îți rupi gâtul, trebuie să faci slalom, bine că n-am luat căruțul pentru că nu știu pe unde dreacu mai treceam pe acolo.

Trebuie măcar o bicicletă, o trotinetă, orice, ceva să nu calci pe trotuarele alea infecte, ești halit dacă trebuie să faci asta, rămâi fără tocuri la pantofi, te umpli de apă, de noroi, calci în căcat (e plin de căcat, nu se mai știe care e de câine, care e de om), faci entorsă dacă nu vezi crăpătura, e jale maximă. Îmi pare rău că n-am putut să fotografiez clădiri vechi, magazine noi, plajă, bar, dar nu aveam cum, am mers exclusiv cu capul în pământ ca să văd pe unde calc și să ajung întreg acasă. Dacă vreți iau câteva poze de pe blogurile alea despre care vă spuneam la început, ăia poate au fost cu mașina, sau pe jos când era uscat afară, nu știu ce să zic. Dar bănuiesc că nu mai vreți, nu-i așa? Ok, mai bine, chiar nu avea rost să vă mai înjur și pe voi acum, chiar nu avea rost...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!