.

17 sept. 2014

E trecut de 12?

Dacă e trecut e bine...

Am interceptat fără să vreau o discuție între Pulă și Pizdă. Dacă nu vă interesează astfel de discuții puteți merge pe blogul lui Adrian Năstase să citiți despre ouă, nu stați aici să citiți și să nu pricepeți nimic sau, mai rău, să vă enervați și să vi se ridice tensiunea.

Pula: Auzi, vrei s-o terminăm mai repede în seara asta? Sunt obosită...
Pizda: Nu, a băut asta o cafea și n-am somn, din contră.
Pula: Să te fut, nu aveam nici un chef, dar e tembelul ăsta de Creier care are numai Pizdă în neuroni.
Pizda: Ah, Creierul, da... Am avut ocazia să-l văd de aproape, e chiar interesant. N-am putut să discut cu el, era cam la un cap distanță de mine, nu-mi permit să țip, sunt o doamnă ce clitorisul meu.
Pula: Când l-ai văzut?
Pizda: Acum vreo câteva seri, a trecut Limba pe la mine și l-am văzut...

Pula: Limba! Ce nenorocită e aia, nici nu vreau să aud de ea.
Pizda: Cum așa? Cu mine s-a purtat chiar frumos!
Pula: Cu tine da, dar pe mine să vezi cum mă tratează cu superioritate, că dacă vrea rezistă mai mult decât mine în condiții de umiditate ridicată și stres...
Pizda: Ah, asta nu mai știu, e problema voastră, nu mă bag. Oricum, pentru mine e tot aia...
Pula: Cum adică tot aia? Adică mă compari pe mine cu Limba?!
Pizda: Nu, n-am vrut să spun asta, mă refeream la faptul că eu mă simt bine cu amândouă. Bine, cel mai bine cu amândouă deodată, dar se întâmplă mai rar...
Pula: Cu amândouă deodată? Cum vine asta?!
Pizda: O să-ți explic într-o zi, acum nu am chef. Hai, intri?
Pula: Nu intru dacă nu-mi spui!
Pizda: Nu fi Coaie, ce dracu. Hai, intră și-ți promit că-ți spun după aia.
Pula: Ești perversă, știi foarte bine că după aia sunt terminată, nu mai am chef de nimic.
Pizda: Hai, lasă astea acum, intră.
Pula: Da, bine, m-ai prostit și-n seara asta.
Pizda: Dacă nu vrei nu te oblig!
Pula: Hai, lasă vrăjeala, doar știi foarte bine că nu depinde numai de mine. Prietenul tău interesant, ce să-ți povestesc.
Pizda: Nu știu ce ai în seara asta.
Pula: N-am nimic, hai... 

V-ați fi imaginat atâtea probleme? Eu recunosc cât se poate de sincer că nu m-am așteptat, sunt de-a dreptul șocat. Stau și mă întreb dacă astea au discuții de genul ăsta oare ce-o discuta piatra cu rinichiul sau cu fierea de exemplu, sau gândiți-vă cum o șantajează valva mecanică pe inimă... Brrr, nici n-aș fi vrut să-mi imaginez așa ceva.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!