.

19 oct. 2014

Ieri am descoperit o chestie

S-a terminat, fraților, de tot!

Vă jur, stăteam și mă uitam și am rămas șocat! Îl țineam pe fii-miu în brațe și ne uitam amândoi la lume cum s-a tâmpit. I-am spus:
- Fiule, e nasoală treaba, s-a tâmpit lumea!
- Nga!


Cum mi-am dat seama de treaba asta? Păi vă spun imediat. E un șanț la mine pe stradă, l-au făcut ăștia cu gazele. Și ca orice lucrare românească care se respectă a rămas încă neterminată. Prima dată au pus niște pământ cu pietriș, acum au venit și-au turnat niște smoală din aia, dar șanțul e tot acolo, practic trebuie să mergi cu 0,001 la oră ca să nu-ți faci rău ție și mașinii. Eh, cu siguranță o să vină la un moment dat și o să asfalteze, dar nu despre asta e vorba, eu mă uitam la ăia care treceau cu mașinile peste șanțul ăla! 

Băi, au trecut vreo 30 de mașini, 31, habar nu am, nu contează, important este că nici măcar unul, dar măcar unul n-a scos o înjurătură!!! Bă, au trecut oameni din toate categoriile socio-profesionale: blonzi, bruneți, gagici tinere, gagici mai babe, în unele mașini am văzut chiar puștani din ăștia care știu bine să înjure, dar nici măcar ăștia n-au scos un "băga-mi-aș" sau un "să-mi sugeți", nimic! Eu, dacă trec de 40 de ori pe zi peste șanțul ăla, de 40 de ori înjur, poate chiar de 45! Ăștia nimic. Unii treceau cu o viteză atât de mare peste șanț că săreau de pe scaun, unul mi s-a părut că a dat și cu capul de plafon, dar nimic, m-am uitat la gura lor și nimic. O să spuneți că poate au înjurat în gând, dar nu cred, pot să citesc gândurile oamenilor și n-am citit nimic.

Nu știu ce credeți voi despre treaba asta, dar eu cred că e grav de tot. Dacă nu mai înjură lumea când dă cu mașina în șanțuri și dă cu capul de plafon e super nasol, s-a terminat, nu mai este nimic de făcut. Degeaba discută ăștia pe la televizor, degeaba scrie CTP-ul prin ziare, degeaba internet, degeaba orice, s-a terminat. Pentru că hai, să zicem că 50%... 75%... 99% dintre ei erau votanți Mazăre, nu aveau curaj să înjure pe stradă pentru că riscau să-i aud eu și să-i dau în gât, dar măcar un 1%, fraților, măcar un 1% dacă scotea un "băga-mi-aș" sau "să mă lingeți în" era ok! Dar nimic, absolut nimic, așa cum v-am spus la început s-a terminat, nu mai e nimic de făcut.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!