.

29 oct. 2013

După mine potopul?!

Manele, manele, manelele mele manele


În deschiderea Festivalului Internaţional al Muzicii şi Dansului (care se desfășoară cu casa închisă la Teatrul Național de Operă și Balet "Oleg Danovski" Constanța!) Daniela Vlădescu a mulțumit partenerilor media printre care și mie, Căpșunarul din Răzbunarea Căpșunarului. Mare greșeală, imediat a început să circule prin oraș următorul zvon: Teatrul Național de Operă și Balet "Oleg Danovski" se închide!

Ce vor să facă în locul TNOB-ului? Probabil vreo șaormărie, un club de manele, un club de drogați (Constanța e în TOP 5 pe țară la consum, ne mândrim cu chestia asta!), un club pentru pensionari, sau poate că vor lăsa clădirea aia să se facă zob exact cum au lăsat și Cazino-ul. Pentru că ascult telefoane (da, eu sunt ăla, recunosc) am auzit și alte variante, mai interesante și mai greu de crezut pentru cetățeni. De exemplu, am auzit că vor să facă un Centru pentru comunicații spațiale, adică un loc unde să meargă oamenii să vorbească la telefon cu frații lor de peste Prut! Eu am văzut Centre din astea, am și eu număr de înregistrare la unul dintre ele, dar vreau să vă spun că nu e nevoie de ditamai clădirea pentru așa ceva și cu atât mai puțin de o clădire în care funcționează un teatru! Asta chiar că nu s-a mai pomenit nici măcar la ăia de peste Prut, pe bune.

Ok, toate sunt zvonuri, momentan nu e nimic oficial, s-au mai aruncat pastile din astea pentru a vedea cine le înghite și cine nu și dacă există reacții adverse. Dar dacă e adevărat e nasol, se duce dreacu ultima insulă de altceva din orașul ăsta. Nu, vă rog, nu veniți la mine cu panarama aia de Casa de Cultură că mi se face rău. Până și un om de mare incultură ca mine are o problemă să meargă să vadă un spectacol într-o clădire unde funcționează "La Lăutari", lăsați-o dreacu de treabă. Dacă vă place e ok, sunt banii voștri și faceți ce vreți cu ei, dar eu n-o să consider în viața mea Casa aia ceva de Cultură. Acolo e cu Bingo, cu manele, cu alegeri (acolo m-au prostit să-l votez pe Țap, în pulii mei), cu orice vreți voi, iar faptul că ocazional mai trece și Caramitru și Mălăele prin zonă chiar nu știu cum să-l explic. La Casa de Cultură o să cânte Bănică Jr., adică lăsați-mă dreacu, vă rog frumos, totul are o limită până și în cazul meu. 

Mai central nu e nici centrul Pământului, de aia e și dorită clădirea asta atât de mult. Pentru că despre asta este vorba, despre clădire, nu cred că-i mai interesează demult ce se întâmplă înăuntru.

5 comentarii:

  1. Nu mai e mult, si ajungem intr-un punct critic dpdv al societatii. Toate valorile pleaca, iar cele putine care mai ramane sunt improscate cu cacat de catre autoritati. Pacat de tarisoara asta ca parca merita mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Părerea mea e că s-a depășit demult punctul critic. Acum suntem undeva pe la ghilimeaua critică, pe la punct și virgulă critic, pe la semnul exclamării critic...

      Ștergere
  2. Daca inchid TNOB ar putea sa incerce si cu CNMB, e la fel de central si strica statisticile de la BAC

    RăspundețiȘtergere
  3. De mult nu ma mai mira ce se intampla in Constanta! :(

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!