.

9 oct. 2013

Impresii

Primele și ultimele despre A2

Dacă tot am fost la București hai să vă povestesc și ce am văzut pe A2, autostradă pe care n-am circulat de când au terminat bucata aia de la Cernavodă până la Constanța. Am plecat cu noaptea-n cap pentru că trebuia să ajung devreme la capitaliști, dar așa am avut ocazia să văd și eu cum e reflectorizantă bucata asta nouă de autostradă, de la Cța la Cernavodă, că după aia e vax, beznă. Și prin beznă ce credeți că mi-au văzut ochii? Păi hai să vedem: 2 vulpi, vreo 3 cu biciclete care mergeau pe banda de urgență (eco, eco, dar dă-o-n pulii mei de treabă!) și vreo 4-5 care au traversat ditamai autostrada cu niște sacoșoaie pe care abia le puteau căra. Nu știu ce furaseră acolo, ce draci aveau în sacoșele alea mari, dar vreau să vă spun că nici măcar nu se uitau la mașini, erau prea experimentați, probabil le ajungea doar să le audă ca să-și dea seama dacă merg tare, dacă sunt departe, se apropie etc. 

Asta e bucata nouă, excelentă, occident curat mai puțin animalele, bicicliștii, pietonii și cine știe ce n-am mai văzut eu
Motorul nu plătește nimic (cel puțin nu scria nimic), mașina 13 lei și după aia potopul! Un camion plătește 91 de lei dus și 91 întors la podul ăla plin de gropi... Ah, mă scuzați, așa e, afară costă mai mult, am uitat că românii sunt plătiți în euro...
Numele proștilor nu se mai scrie pe toate gardurile, acum se scrie pe toate podurile. Aceste poduri nu au fost construite de vreo firmă de construcții, de muncitori, nu! Ele au fost construite de miniștrii și prim miniștrii pe care i-a avut România de la 48'...
În rest ce să vă spun, pe la OMV-urile alea e totul cu cel puțin un leu mai mult decât în oraș, am intrat la baie la femei (asta e, să facă semnele alea mai mari) și cafeaua e din aia de rahat, la pahar de plastic. Pe pod e plin de gropi, v-am mai spus, la București era ceață (v-am mai spus și asta pe Facebook) și cam atât că bănuiesc că mai știți și voi. Gata, nu vă mai spun nimic, la urma urmei ce m-a apucat pe mine să scriu despre o panaramă de autostradă nu știu, dacă nu erau vulpile, bicicliștii și pietonii ăia nici nu mă interesa așa ceva...

Un comentariu:

  1. Hai mă, că nu e chiar asa! La OMV nu platesti nimic. Vulpi am văzut si eu şi mulţi ulii!
    Pe ăia cu sacoşe mari îi recunosc după cum vin la ăsta din P-ţa Griviţei de face "ceoane" din aluminiu! :) Nu pot să fac poză că mă fugăresc, da aşa scrie pe bucata aia de carton.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!