.

27 oct. 2013

Ascultați-mă, băh, pe mine

Că văd că Merkel vrea să vorbească singură la telefon

Nu-i înțeleg pe ăștia care s-au supărat că le sunt telefoanele ascultate. Eu cred că nici măcar n-au înțeles cum funcționează un telefon fix și ei s-au apucat să-și ia smartphone-uri. Păi băh, telefonul așa funcționează, tu suni și cineva te ascultă, ce dreacu e atât de greu de înțeles?!

Spuneau că Războiul Rece s-a terminat, că lumea o să fie mai bună, mai pulii mei. S-a încheiat în așa hal încât rușii au anunțat creșterea cu 50% a cheltuielilor pentru înarmare nucleară, iar americanii își ascultă "prietenii" mai ceva ca pe timpul vânătorii de vrăjitoare comuniste. Francezii s-au supărat și ei, ăia află ultimii ce și cum, dar de data asta i-a pârât Merkel și au aflat mai repede. Ce nu știu nici nemții și nici francezii e că americanii se ascultă și între ei, dar de aia e Apple tare, băi fraierilor, pentru că americanii au priceput primii la ce e bun un telefon: să-l asculți, dreacu, pe omul ăla care sună!

Românii n-au treabă cu din astea, din contră. La noi e problemă pentru că s-ar putea să nu ne asculte nimeni telefoanele! Adică suntem atât de previzibili încât nici nu ne răspund ăia. Dacă Merkel vede pe display România  își dă seama imediat: "ah, sunt ăia, băh, românii, iar a sunat Ponta ca să se dea mare la Băsescu că are numărul meu". Și, după cum merg lucrurile pe la noi, e posibil să nu ne asculte chiar nimeni. Al meu sigur nu e ascultat, pentru că de câte ori i-am dat eu în pulii mei pe ăștia ar fi trebuit să mă asculte cineva și să se ducă măcar unul! Și voi ați spus asta la telefon, nu-i așa?! Eh, vedeți, ce v-am spus... Băh, poate trebuie să mergem până-n Germani să sunăm ca să ne asculte cineva!!!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!