.

16 oct. 2013

Cum era aia...

... cu spre victoria finală?!

Era o vorbă, nu mai știu, oricum era o bălărie, nu contează. Băi, eu cred că problema noastră principală nu este nici roșia curului și nici gazele pulilor. Problema noastră e că domnul Salam se droghează, sau nu se droghează, fratele meu, sora mea! Pentru că avem o problemă, Huston! Dacă domnul Salam se droghează e nasol, drogul îi distruge pe artiști, îi face să dea buleală-n artă, nu mai știe artistu' ce face, ce zice! Drogul te ia de cap, te face să debitezi prostii exact ca idiotul ăla de la Bilderberg care a venit aici să ne spună că o ducem mai bine decât americanii. Bine, el e dus săracul, ăla e atât de drogat încât le spune și africanilor chestia asta, le spune tuturor același lucru. Deci imaginați-vă ce înseamnă să ajungă domnul Salam (îmi pare rău, dar așa i se spune la televizor) să vorbească aiurea ca boșorogul ăla de la Bilderberg...
Pulii mei, problema e gravă. Sunt milioane de români care au impresia că trăiesc bine doar pentru că ascultă muzica lui Salam. Când spune ăla că "Se întreabă dușmanii mei / De unde câștig banii grei / Poate am dat vreo spargere / Sau poate afacere" sunt milioane de români care merg la cel mai apropiat non-stop și schimbă câteva hârtii de 10 lei în monezi, ca să aibă și ei bani grei în buzunar! Pentru ăștia care nu înțeleg nimic din ce spun trebuie să mă explic: monezile sunt mai grele decât bancnotele, ok? De unde poți avea bani grei?! Păi ori dai o spargere (pușculița porc a copilului), ori ai făcut afacere (ai fost la non-stop și ai schimbat bancnote pe mărunt)! Ați înțeles acum? Nu, nici acum?! Eh, atunci continuați să ascultați prostiile voastre de muzici și să nu pricepeți nimic din viață...

Revenim la droguri. Am spus că dacă domnul Salam se droghează e nasol. E nasol pentru că drogurile îl pot face să cânte cine știe ce mama dreacu pe la nunți, pe la tot felul de sindrofii din astea. Eu nu vreau să anticipez nimic, nu vreau să dau verdicte cu toate că aș putea s-o fac. Aș putea pentru că eu mă informez și deduc niște chestii, sunt un deducător cum ar veni. Ok, dacă tot insistați o să vă spun: părerea mea este că deja a început să se drogheze pentru că uite ce cântă în ultimul timp: Viața nu-nseamnă avere / Să ai bani să ai putere / Viața-nseamnă sănătate / Când o ai le faci pe toate!!! Eh, spuneți voi acum, n-a luat-o razna ăsta, nu e drogat?!

Eu cred că ar fi bine să-l ducă la un Centru din ăla ca să scoată drogurile și toate relele din el. Cred să și Nicolăescu (alt domn și ăsta) e de acord cu mine la faza asta, nu se poate să cânți de sănătate pe criza asta. Nu de alta, dar ăia care-l ascultă pe Salam nu știu multe și parcă te trezești la spital cu toți ăia că vor să se vindece, să-și repare dinții, să-și facă operație estetică la tăieturile de pe față și cine știe ce le mai trece prin cap pe banii sistemului! Păi o să rămânem fără ministru la Sănătate, că doar nu-i nimeni cretin să stea acolo doar pe salariu! Bine că nu a început să cânte de copii, că mai mult de 40 de lei pe lună la alocație ați văzut că nu se poate. 

P.S.: Apropo, am înțeles de ce se dau bani mulți la pușcăriași, dar, băh, când pulii mei a cântat Salam de câini, nene? Că nu găsesc pe nicăieri melodia aia...

2 comentarii:

  1. Nu pot intelge in ruptul capului, ce legatura are F.S. cu gazele de sist sau cu Rosia Montana care din cate bag eu de seama se va transforma in Rosia Lacustra. Oricum toata zona a fost candva fund de mare, nu stiu daca era cu cianuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. păi nu are Florin Salam legătură cu gazele și cu Roșia Montană, gazele și Roșia au treabă cu Florin Salam! totul are legătură cu Florin Salam...

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!