.

6 oct. 2013

Ce să faceți în caz de...

... CUTREMUR

Băh, voi știți că eu nu umblu cu prostii, știți că eu lucrez doar cu specialiști, v-am mai demonstrat. Pentru cei care încă nu s-au convins iată o nouă demonstrație: cele 10 porunci în caz de cutremur preluate de la specialiștii numerii unu în cutremure de tot felul. Știu că nu pricepeți o boabă de japoneză și tocmai de aia o să vă traduc eu cuvânt cu cuvânt. 


Deci, așa cum se poate vedea clar în fazele de mai sus este extrem de simplu. În primul rând, în caz de cutremur trebuie să fiți împreună cu o femeie. În caz contrar e nasol, nu cred că scăpați, dacă ar fi existat o variantă și fără femeie cred că ar fi publicat-o specialiștii japonezii. Vedeți și voi, chiar dacă nu înțelegeți ce scrie (cum înțeleg eu) vă puteți uita la poze (cum mă uit și eu!). Femeia face de mâncare, se bagă sub masă să adune firmiturile, te dă afară din casă ca să nu iei foc, după aia o cheamă pe amantă și o bagă pe aia sub masă, îi dă cu cărămida în cap și după aia dă vina pe cutremur... La sfârșit vedeți și voi ce-i face femeia bărbatului și după aia ascultă amândoi muzică fericiți.

Și nu vă mai panicați atâta când vine cutremurul mai ales dacă sunteți bărbați. Penultima fază ar trebuie să vă facă să vă doriți cutremure mai dese, poate chiar zilnice dacă vă ține...

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!