.

20 oct. 2013

Hai să ne unim cu altcineva

Eu cred c-ar fi mai interesant!

Ce pulii mei vor unii să ne unim cu Basarabia nu știu. V-am mai povestit ce cred despre aberația asta, nu are rost să revin, oricum nu interesează pe nimeni. Dar eu am o propunere, una care s-ar putea să vă intereseze: nu vreți voi să ne unim cu altcineva?! Pe bune, haideți să ieșim în stradă și să manifestăm ca să ne unim cu Germania, de exemplu, sau cu Olanda, Norvegia, nu știu, mai spuneți și voi. Sau haideți să ne unim cu chinezii, doar ce le-a crescut iar economia cu 8%, cred că și-ar permite să ne lase să furăm bani publici încă un an fără să ne taie capetele pe stadion, în direct...

Românii au defectul ăsta din naștere, e ceva genetic, probabil că dacii erau la fel de idioți, nu-mi dau seama. Îi copiem pe italieni, dar îi înjurăm pe nemți, vrem să ne unim cu Moldova și îi dăm la căcat pe ruși, adică doar tâmpenii din astea de oameni nebuni. N-ai să auzi un român spunând că vrea să plătească taxe ca-n Norvegia, în schimb le explicăm tuturor cât de imbecili sunt englezii pentru că nu știu franceză și pentru că nu știu poezii cu Eminescu. Nu știu dacă ați fost informați, dar la noi toți boschetarii știu o poezie de Eminescu, cred că e ceva obligatoriu în activitatea lor.

Eu nu vreau să mă unesc cu Moldova, chiar nu vreau. Vreau să mă unesc cu cineva mai interesant, sau mai bine vreau să nu mă unesc cu nimeni. Am intrat în UE ajunge, hai să ne vedem de treburile noastre, hai să ajungem noi la nivelul ălora și după aia mai vedem. Sper că românii nu sunt atât de cretini încât să-l creadă pe șmecherul ăla de moș de la Bilderberg și să aibă impresia că trăim mai bine decât americanii! Ăla a zis și el la mișto, zice așa pe unde merge, omul e în concert, prezintă același album peste tot. Și americanilor le-a spus tot așa, că trăiesc mai bine decât românii, chiar nu trebuie să vă uitați în gura lui. 

P.S.: Nimic. Gata, ajunge...

4 comentarii:

  1. Ei ar trebui să dorească unirea asta mai mult.Pare că Basarabia e rătăcită,nu România.Cât depre comparaţia cu alţii e o prostie.Dacă o să plătim taxe ca în Norvegia o să fim ca ei.Dacă mutăm românii în Germania şi nemţii aici...e o aberaţie.Obişnuieşte-te cu ideea.o naţie de lătrăi,lacomi,laşi,trădători,săraci şi ignoranţi.Nu am fost niciodată altfel(excepţiile nu se pun).Poate să ne cotropească vreo ţară,să-şi vadă interesul şi să se care de aici.Sau să ne unim cu bulgarii sau cu sârbii.Nu vrea nimeni întreg la cap să fie capul cretinilor .Nici Vlad Ţepeş nu se mai întoarce.

    RăspundețiȘtergere
  2. Numele de Basarabia vine de la un Voievod al Ţării Româneşti care a fost cuman (Nicolae Iorga o spune).
    Moldoveanul Dimitrie Cantemir a cedat ruşilor acea parte de teritoriu dintre Prut şi Nistru. Înaintea lui Ştefan cel Mare a cedat controlul gurilor Dunării turcilor, care de proşti ce erau l-au pierdut pentru ruşi.
    E o vorbă veche:
    Cine nu ştie istorie (da de aia pe bune) este obligat să o repete!
    Apropo cum se traduce Basarab???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Murtfatlar e parca numele turcesc al localitatii.
      Basarab- bas arab-arab negru ca si Negru Voda! :)

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!