.

12 sept. 2013

Opera de artă

Ce noroc am avut!

Nu știu dacă știți, dar există un mare artist, un artist care face niște lucrări dificile, de o inestimabilă valoare cum ar veni. Artistul se numește Stray și astăzi am avut norocul să găsesc una dintre lucrările sale pe bulevardul Lăpușneanu din Constanța! Da, știu că unii dintre voi mă vor invidia, știu că unii dintre voi mă vor urî, dar asta e, așa sunt eu mai norocos, nu am ce face... Vă las pe voi (critici mult mai fini și mai rafinați decât mine) să admirați și să judecați această adevărată operă de artă cu un nume mai mult decât intrigant: "Căcat pe gard" by Stray. 


P.S.: Să nu începeți acum că aveți și voi pe bordură, pe scară etc. Nu, aceasta este o adevărată operă de artă pentru că e pe gard, la înălțime! Surse care mai bine să rămână anonime pentru că oricum dacă vă spun nu le cunoașteți au declarat că o asemenea lucrare, pe gard, este nu doar greu de explicat, dar și greu de reprodus, falsificat, curățat etc...

3 comentarii:

  1. Eu în fiecare zi văd artă de genul ăsta, la un nivel simbolic, așa. E o formă de ”bodypainting”, aș putea spune.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!