.

28 sept. 2013

Huston...

... ui hev ă prablăm!




Pe ultima etichetă scrie "găini în baterii", aveți încredere în mine chiar dacă nu se vede clar. Așa scria, găini în baterii. Deci, avem oo de la găini crescute la sol, ouă de la găini fericite și de la găini crescute în baterii!
Acum, Huston, eu vreau să fac o omletă cu patru oo (cu alte cuvinte un pic mai complicată) și problema mea este că nu știu ce fel de oo să cumpăr pentru a efectua această operațiune. Pentru că vreau ca, după ce termin, omleta mea să nu cadă nici pe jos, nici să nu înceapă să zboare prin bucătărie, nici să se pișe pe ea de râs și nici să nu mă piște la limbă când o mănânc (sau, mai rău, să mă electrocuteze și să mor!).

P.S.: Dragă Huston, aștept răspuns pe oonormalenuaveți@yahoo.com și ai grijă să nu scrii prostii în mail pentru că știi că ajunge în spam (cum o să-ți ajungă și ție ăsta cu problema mea).

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!