.

18 sept. 2013

Foarte supărată populația

La Constanța!

S-a terminat greva șoferilor de la RATC, dar nu s-au terminat comentariile comentatorilor. Lume extrem de supărată pe reateciști pentru faptul că i-a găsit și pe ăștia greva chiar în prima zi de școală a elevilor. Ok, de acord cu voi că nu și-au ales cea mai bună zi pentru protestat, dar are mai puțină importanță chestia asta, pe bune. Faza care pe mine m-a dat pe spate este atitudinea unora față de niște oameni care-și cer niște drepturi, niște treaba lor ce-și cer acolo. Asta în timp ce multă lume (inclusiv șeful lui Mazăre!) este extrem de preocupată de soarta a 33 de mineri de la Roșia Montană!

Au fost făcuți hoți! Că fură motorină din autobuze... Așa, de acord, dar la ce vă așteptați de la unul care câștigă 200 de euro pe lună?! Adică ce vă imaginați, că doar ei fură, sau ce? Eu cred că e cazul să vă reveniți și să vă uitați puțin în jurul vostru! Ah, știu, pe aia cu "eu nu fur" o știu, o cunosc, dar nu mă interesează, ești cantitate neglijabilă, chiar nu contezi. Pentru cine nu a aflat încă, cine nu fură în țara asta e un papagal! Și când spun furt mă refer la orice, nu doar la motorina din rezervorul unui autobuz! Cică și să nu dai bon la casă tot furat e, așa am auzit la televizor, pe bune! Să iei pixuri de la muncă și să le aduci acasă e furt, să folosești mașina de la firmă ca să-i cari mobila mătușii e furt, să pleci pe teren și să te oprești la bar, la băut, în loc să mergi la client e furt și ăsta, să descarci filme pe computerul de la muncă e furt din ăla nesimțit (adică îl mai bagi și pe patron în căcat!)... și astea sunt furturi! Nu știu dacă știți, dar de când s-a stabilit că și timpul înseamnă bani chiar și a freca lulu aiurea la muncă înseamnă tot furt!

Revenind la reateciști mă distrează atitudinea unora de genul "ai dreacu idioți, nu am avut cu ce să-mi duc copilul la școală!". Ah, deci tu îți trimiți copilul la școală cu unul care câștigă 200 de euro pe lună și nici măcar motorină nu mai poate să fure?! Cam nasol, pe bune. Nu de alta, dar după ce sar ăia cu autocarele în șanțuri și omoară câte 40 dintr-un foc vreți doliu național, în pulii mei! Sau aveți impresia că ăia pe autocare câștigă mai mult?! Dragii mei, dacă medicii nu ar mai primi șpagă cred că în 2 luni dispare un sfert din populația României, sper că sunteți conștienți de chestia asta, da?! Dar știți ce vă lipsește vouă? Vă lipsește nu o grevă a reateciștilor, vă lipsește o grevă a camionagiilor:))) În Italia au făcut vreo 4 zile și hai să vă povestesc cum a fost: în prima zi nu a interesat pe nimeni, i-a durut pe toți în cur. A doua zi au început zvonurile că nu prea mai există benzină pe la distribuitori. A treia zi chiar nu a mai existat benzină, iar a patra zi nu mai era nici nimic de mâncare pentru că se terminase haleala din marile depozite și dubele nu mai aveau ce încărca și duce la magazine! Când au început ăia să circule din nou n-a mai avut nimeni tupeu să înjure un camionagiu nici măcar în gând... Dacă nu venea criza cred că unii intrau și în politică, așa de bine stăteau în sondaje!

Așa că încercați să fiți mai calmi când începeți cu vrăjelile astea cu furatul, cu să le dea Mazăre în cap cu lopata etc. Ah, am uitat să vă întreb: la voi la muncă tot așa aveți reduceri de 50% pentru pensionari și elevi și pulii mei? Ăștia care lucrați pe la taxe și impozite, pe la amenzi tot așa faceți? Faceți reduceri ca la RATC? La alimentară vindeți conservele la jumătate sau chiar gratuit?! Vreau să văd și eu la Mall noua colecție cu reducere de 50% pentru pensionari ca să vin și eu să iau ceva cu talonu' lu' mama (tot furt e și ăsta, bravo, ați început să vă prindeți!). Ah, că trebuia privatizat RATC-ul?! Bravo, așa e, ați ghicit, de 23 de ani urlă lumea prin țara asta că trebuia privatizare! Dacă se privatiza cu adevărat totul acum nu mai lucra nimeni pe 200 de euro și nici nu mai fura nimeni motorină, pixuri, nu se mai dădea șpagă la nimeni, nu se mai făceau multe căcaturi din astea. Ah, să nu uit: și nu-l mai băga nici dreacu-n seamă pe Suleyman magnificul, pentru că nu mai avea rost să vină la nici un fel de negociere scuipând flăcări pe nas ca zmeul cu 7 capete, care este el zmeu...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!