.

19 sept. 2013

Dacă suedezii au stabilit că nu e o crimă

Atunci e bine să citească și copiii sub 18 ani

După ce Suedia a stabilit că laba în public nu e ceva de speriat cred că nu mai are rost să ne ascundem după deget și să umblăm cu căcaturi din alea că să nu mai dea pizdă și pulă la televizor înainte de 12 noaptea, că să nu mai stea copiii pe net pe site-uri unde se fut bărbații în cur între ei, să nu mai intre băieții în WC-ul fetelor la școală și alte vrăjeli din astea. Păi ce rost mai au toate astea dacă atunci când te duci pe o plajă oarecare te trezești cu un nene pe cearceaful (sau cearșaf, pula mea) vecin care-și belește pula în fața ta și a copiilor tăi?! Deci judecătorii suedezi au spus cât se poate de clar: să belești pula în public nu este o crimă! Cui nu-i convine să stea închis în casă!

Chestiile astea nu se termină aici, stați liniștiți. Și nici nu au început acum, stați și mai liniștiți. Când caricatura aia de Gorghiu a făcut propunerea cu medierea violului să nu credeți că a dat ea startul. Poate unii dintre voi habar nu au, dar asta e minciună pe lângă ce au alții! Prin Sardegna au eliberat om care a făcut crimă pe motiv că e de-al locului și de-a lungul anilor a demonstrat că e băiat bun. Unde mai pui că-l iubea și toată lumea din cartier! Cu alte cuvinte dacă te omor la mine-n oraș am toate șansele să scap, deși, la câți prieteni din București am la ora asta pe Facebook, aș putea lua gâtul și unuia din Capitală fără probleme!

Dar nu trebuie să vă mire, există cetățeni care pun viața unui câine înaintea vieții unui om. Și, fie vorba între noi, având în vedere unde s-a ajuns (și cine știe unde o să se termine) poate ar fi cazul să decidă câinii pentru noi, poate ar fi mai sigur! Adică stau și mă gândesc așa... Ce urmează? Urmează să se legalizeze violul, să se dea amendă pentru crimă, să se vândă organe de copii pe Okazii?! Pula mea, adică ce urmează după asta? Evident că marea majoritate a cretinilor spun că nu contează, nu-i mare șmecherie, se agită lumea aiurea. Păi da, pentru că nu s-a agitat lumea aiurea s-a ajuns că omori 77 de persoane și iei 21 de ani pentru că MAI MULT NU SE POATE, CRIMINALII AU DREPTURI!!! Pentru tâmpiții care o țin langa cu drepturile pulii mele vă spun că Brevik ăsta a luat 3 luni și ceva de pârnaie pe copil omorât, cretinilor! A fost ca la piață, pentru că a omorât mai mulți de 50 i-au făcut reducere!

Eu pe bune că i-aș aduna pe d'alde Gorghiu și pe toți ceilalți nenorociți din lume care dau legi din astea și le-aș da o muie în fața unui cinematograf, ca să am și public dacă tot e legal. Pentru că sunt mai bandit decât cred ei mi-aș ține pula cu mâna, pentru ca în cazul în care se simte totuși vreun gabor și mă întreabă ce fac să-i pot spune că labă! Perfect legal până aici, nu-i așa? Nu, așa e, muia în public nu s-a legalizat încă, dar tocmai de aia v-am spus că le-aș da în fața unui public numeros, că poate e și vreun mediator pe acolo și ne mediem pe loc! Dacă vreo fosilă din aia de judecător sau parlamentar se sperie la faza că-i voi băga o pulă-n gură și face stop pe piept nu-i problemă! Dacă le dau la cinematograful de la Maritimo am toate șansele să scap! Păi mă cunoaște ceva lume pe acolo, am mai scris de bine de vreo câțiva de pe acolo și lumea mă știe de băiat bun, vecin din cartier... Mă iubește lumea, ce să fac, nu-i vina mea că scap, așa sunt judecătorii mai sentimentali!

P.S.: Nu mai pun și poză, dar imaginați-vă și voi ce-aș fi pus... E simplu!

3 comentarii:

  1. Si eu ma mai agit ca nu mai exista femei normale, decat curve...pai intr-o astfel de lume, e de asteptat....

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai de pula mea! :))

    Asta cu omorul la tine-n oraș e ca Steaua când joacă pe teren propriu, sau cum? Adică totul e cald și bine când ai ultrașii cu tine, mai pun și ei o vorbă bună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam așa ceva... E posibil să se dea o lege prin care, dacă joci acasă, să ai dreptul să distrugi tot orașul în cazul în care echipa ta de suflet pierde!

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!