.

11 sept. 2013

Nu, nu 11 septembrie, mă interesează 10!

MS Tûranor PlanetSolar e la Paris de ieri!!!

Citiți aici și poate le dați un like pe Facebook. Chiar au nevoie (doar 8819 față de Bianca Drăgușanu 287000). Pe bune, avem șansa să se vorbească de noi în lume, fără mișto. Vă dați seama că dacă le dăm vreo 10000 de like-uri o iau razna elvețienii și o să scrie prin ziare că românii sunt cei mai înnebuniți după chestii de genul ăsta? O să audă tot globul de noi că suntem pasionați de energie alternativă, de ecologie, de viitor... Bine, noi cu maidanezii, cu penalii, cu din astea, dar ăia nu au de unde să știe că-s proști, dă-i dreacu, nu știu românește.


P.S.: Acum gata, vă las să vă uitați la 11 septembrie că au apărut video din alea noi! Nu știu cum pulii mei, dar în fiecare an mai apare câte un video nou, zici că e serial...

4 comentarii:

  1. 8841 au acum! hai, se poate! România, avem șansa să intrăm în istorie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă, i-am blagoslovit și eu, cu toate că am văzut că și-au îndeplinit norma. Dar mie nu mi s-a părut niciodată rentabilă chestia asta cu fotovoltaicele. Ca să colectezi naibii suficientă energie încât să devină rentabile, ar trebui duse pe orbită.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!