.

21 sept. 2013

Gata, m-am hotărât

Îmi deschid cabinet stomatologic

Să știți că m-am documentat bine înainte, nu mă apuc așa, aiurea. Am prospectat piața și am descoperit că nu există absolut nici un fel de concurență, zero. Bine, sunt sigur că mulți pot face ca mine, dar nu le-a venit idea, aia e, nu-i vina mea că sunt mai întreprinzător ca ei. Ah, poate nu ați priceput despre ce vorbesc! Nu, dragele mele, nu că nu există stomatologi pe piață, nu despre asta este vorba, este vorba despre faptul că ăia lucrează cu ace, cu clești, cu sânge, cu aparatul ăla care țiuie și sperie lumea care așteaptă pe hol! Eu lucrez conform ultimelor descoperiri ale femeia.ro, exclusivnews.ro, wowbiz.ro și ale altor site-uri de specialitate de genul ăsta.

Exact, bravo, v-ați prins! Îmi deschid un cabinet stomatologic unde să tratez dantura sexului frumos într-o manieră modernă, fără durere, fără stres (nu știu dacă ați citit săptămâna trecută tot în revistele astea de specialitate, dar te scoate și din depresie!), fără toate prostiile alea pe care le folosesc stomatologii din ziua de azi. Gândiți-vă, dragele mele, nici nu este nevoie să clătiți după aia, atât de curat este procedeul descris în site-urile de specialitate! Din contră, este chiar contraindicat să clătești, se pierde efectul tratamentului!

Momentan nu am studiat nimic legat de sexul urât, n-am găsit pe nicăieri, dar sunt sigur că în curând o să apară. Dacă nu am timp (pentru că voi fi ocupat la cabinet) poate citiți voi și dacă aflați îmi spuneți și mie. Eu bănuiesc că o să fie aceeași metodă, dar poate, cine știe, inventează specialiștii ăștia altceva. În orice caz, vă anunț de pe acum că eu prefer să rămân cu dinții stricați. Nu știu dacă o să fiu singurul, dar dacă se desființează stomatologia clasică și trece toată lumea la asta modernă vă anunț de pe acum că o să am cei mai de căcat dinți din lume, pentru că eu pe-a lu' altu' în gură n-o iau, și să mi-o sug singur nu reușesc din cauza burții... 

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!