.

17 sept. 2013

E nevoie de mine

Pentru că văd că nu pricepeți!

Pentru că m-am plictisit și eu și cititorul de aberații voi interveni doar atunci când este nevoie de mine cu adevărat. Și astăzi este nevoie de mine pentru că văd că lumea continuă să înțeleagă greșit niște chestii. Săracul Gigi a urlat cât a putut că premierea nu e șpagă, dar nu a vrut nimeni să-l asculte. Ok, Gigi are abonament la Vodafone, e mai greu de înțeles, dar cum eu am Cosmote și RDS o să vă explic mai clar cum stau lucrurile (biologii de la Orange să se abțină, chiar nu e cazul).

Au sărit toți de cur în sus pentru că a zis Ponta că e posibil (deși habar nu are:)) ca unii politicieni să fi luat șpagă de la RMGC. În trecut s-a spus că și ziariștii au luat, că femeia aia care croșeta șosetuțe a luat, că nu se mai știe câți au luat. Băi, voi ați fost la școală?! Eh, când luați un premiu la școală ce înseamna asta, că vă dădea școala șpagă?! Păi vedeți! Acum ați înțeles, nu-i așa? Gigi n-a știut să vă explice, dar el nu are blog și din fericire văd că nici nu-și face. Deci acum sper că e clar pentru toată lumea, da? E la fel ca la voi, școala vă dădea un premiu dacă vă făceați treaba bine. Așa și RMGC, i-a premiat pe cei care și-au făcut treaba bine. 

Și nu mai dați vina pe politicieni că promit ceva și nu se țin de cuvânt. Pentru că mă întorc iar la școală și îmi aduc aminte că și eu îi promiteam lu' mama că o să fiu cuminte la școală, că o să învăț, că n-o să mai deranjez ora. Dar imediat cum am ajuns la școală și a întrebat aia de biologie ce animale trăiesc la munte i-am spus că crocodilul! M-a dat afară și nu doar că nu mi-am respectat promisiunea, dar n-am mai luat nici premiu anul ăla... Pe bună dreptate, nu?!

Așa că hai să nu mai continuăm cu insinuările astea oribile că cineva a luat șpagă de la altcineva, că nu știu ce. Este vorba despre premierea unor oameni care și-au făcut treaba, nimic mai mult! Apropo, câte flori o să trebuiască să duc la școală prin 2018 când începe fii-miu școala? Că vreau să mă pregătesc din timp ca să nu mă fac de căcat... (Free Epure!)



4 comentarii:

  1. Crocodil de Himalaya! :)
    Baga de acum o sera de flori, poti face chiar profit!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. crocodilii sunt peste tot, i-am văzut și prin televizor... faza asta cu florile este de discutat, nu te poți prezenta așa, oricum

      Ștergere
  2. De-aia e bine să ai flori în curtea școlii. Pentru mine a fost mereu cel mai bun plan de rezervă. :))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!