.

30 apr. 2013

Facebook forevăr!

Dacă nu era Facebook mă făceam de căcat!

Azi dimineață, ora 10.00, mare întâlnire programată de vreo săptămână. Urma să mă întâlnesc eu și cu cineva cu încă 3 cineva. Ora 9.30, sun la cineva-ul meu, sun, sună, sună, nimic. Pulii mei, poate vorbește la telefon. Plec spre locul de întâlnire. Iar sun, iar sună, sună, sună, iar nimic! Băh, ce dreacu fac că era deja fără cinci.

Intru în sala de ședințe, cei 3 cineva deja acolo. Am pus-o! Iar sun, sună, sună, nimic. Dau eu bună ziua, mă întreabă oamenii:
- Unde-i celălalt cineva?!
- Ăăăă, îl sun acum!
- Ok!

Iar sun, iar sună, iar nimic. Ora 10.15, îmi vine o idee: ia să intru pe Facebook. Intru eu pe Facebook pe deșteptphone și când dau de cineva-ul meu:
- Ce faci men?!
- Păi aștept să mă suni să vin să te iau și să mergem!
- Păi te sun de o oră!
- Ai sunat un căcat o oră!
- Băh, te sun de o oră, uită-te pe telefon!
- Stai așa... Men, bag p... în .... și-n .... de telefon că e blocat, nu face nimic, trebuie să-i dau un restart!
- E clar, hai că ne așteaptă cineva-ii aici!
- Gata, în cinci minute ajung!

A venit, s-a discutat, s-a tratat, s-a semnat, totul ok! Acum vă întreb eu pe voi așa, dacă nu era Facebook cum pulii mei dădeam eu de cineva-ul meu, ce mai discutam eu cu cei trei cineva când vedeau ăia că nu suntem oameni serioși, ce mai tratam, ce mai semnam?! Așa că să nu vă mai aud că Facebook în sus, Facebook în jos, Facebook nu e bun, e de căcat, e nașpa, e prost, e bou. Dacă nu aveți treabă pe Facebook e problema voastră, dar, deși m-a blocat de vreo 6 ori până acum, trebuie să-i mulțumesc că există (cel puțin pentru că exista azi dimineață!). Gata, atât am avut de spus, am terminat, mă duc pe Facebook... Paaaa!


P.S.: Cei care au ceva împotriva Facebook așa cum am eu împotriva Antena 3 (adică la nivelul ăsta de boală mă refer) să considere ce-am scris eu mai sus o reclamă plătită, o publicitate mascată, o ce vor ei, un barter, un ce vor ei. Nu de alta, dar era vorba și de niște bani în întâlnirea asta:)))

3 comentarii:

  1. Am trecut prin ceva similar, dar Facebookul ca si in cazul tau a facut diferenta:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevărul e că m-a scos din tot rahatul azi dimineață, deja începuseră cineva-ii să creadă că fac mișto de ei tot sunând atâta la telefon degeaba:))

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!