.

12 apr. 2013

Căpșunarul și șpaga

De unde dreacu material genetic de la extratereștri?

Am citit și eu articolul ăla, cică nu știu ce cercetători au descoperit că avem urme de material genetic de la extratereștri prin ADN! M-am căcat pe mine de râs, de unde dreacu material genetic de la ăia? Păi, băh, pe bune acum, ați văzut voi, de când v-ați născut și până acum, vreun extraterestru care să dea șpagă?! Voi, ăștia care lucrați la stat, bugetarii, a venit la voi vreun din ăsta verde, cu antene și cu ochii bulbucați să vă dea 10 lei, 20 de lei? Există vreun medic care a primit cafea și țigări de la vreo chestie din aia cu coadă și cu 7 ochi? Hai să fim serioși, să terminăm dreacu cu prostiile, noi avem material genetic de comunistoizi nenorociți nu de extratereștri...

Nu mă credeți? Nu vreți să mă credeți, nu că nu mă credeți. Ia, să ridice mâna sus ăla care n-a dat sau n-a luat șpagă niciodată! Ăla eu, ăla eu... nimeni! Ați văzut? Cum să nu dai, fratele meu, cum să nu iei?! De când ești mic dai și iei! Eu n-am luat, dar prima dată am dat la medic când nici nu știam cum mă cheamă! Bine, n-am dat eu direct, au dat ai mei, dar șpaga era în contul meu, evident! Doctorul nu e că a luat șpagă de la mama și i-a făcut ei injecția, nu, mi-a făcut-o mie, deci... După aia, faza cea mai tare și din care reiese cât de imbecili suntem, am dat șpagă deși am plătit!!! Deci am plătit reparația la Service și i-am mai dat ceva și lu ăla care lucra la mașină ca să aibă grijă, ca să meargă treaba bine și repede! Faza e că tot a durat ceva și asta pentru că altu' a dat mai mult decât mine, deci la ăla trebuia să meargă și mai bine și mai repede ca la mine! De aia am zis că "suntem imbecili" și nu doar "sunt"! Ce, credeați că nu știu să conjughez? Cum dreacu să nu știu: eu dau șpagă, tu dai șpagă, ei/ele sunt șpăgari! Știu, cum să nu știu...

Ah, cercetătorii ăia pot avea dreptate doar într-un singur caz: dacă comunistoizii sunt veniți de pe alte planete! În cazul ăsta da, sunt de acord! Aici nu mai știu, poate pe timpuri au venit comunistoizii ăștia pe Terra și au aterizat la noi! Au aterizat, le-au scos pe românce din peșteră și le-au violat! Și am apărut noi, șpăgarus romulanus șmecherus țiganus manelistum! Ok, de acord, unii dintre noi încearcă să se modifice genetic, dar nu prea ai cum. Păi dacă nu dai și nu iei șpagă vine unul la tine și-ți spune doar atât: "păi dacă ești prost și nu știi să te descurci...". Cu asta te-a terminat, te-a liniștit. Acum singura problemă care se pune este asta: trebuie sau nu trebuie să luptăm împotriva organismelor modificate genetic? Vă spun tot eu: uitați-vă la Remus Cernea! Și ăla dă-i și luptă, dă-i și luptă până s-a prins care-i treaba! Când s-a prins n-a mai luptat! Vedeți, ce v-am spus eu? QED, adică ceea ce trebuia demonstrat a fost obținut cu o șpagă acolo unde trebuia! Deci luptăm până vine șpaga și la noi, ok?!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!