1 nov. 2012

Căpşunarul şi scooter-ul

Rupt frate, dar rupt nu aşa...

Mi-am dat seama imediat despre ce este vorba, dar mi-a fost lene să mă ridic de pe scaun. Am crezut că nu pleacă, mai ales că omul în salopetă făcea tot posibilul să-l convingă să nu plece în halul ăla. Dar când am realizat că totul e în zadar am zis hai, că poate prind un accident din ăla în direct şi ajung pe la televizor (am văzut că ăştia de la TV întreabă martorii cum a fost, ce-au simţit în momentul ăla, dacă-şi doresc şi ei să aibă parte de aşa ceva etc). Nu a făcut accident, culmea! Eu chestia asta n-am priceput-o niciodată: cum dreacu unu' treaz cade din picioare şi moare, iar unul rupt de beat, dar rupt efectiv, nu păţeşte nimic nici măcar atunci când pleacă cu scooter-ul pe ditamai naţionala... 



Vă daţi şi voi seama despre ce a fost vorba. Băh, dar cât bulan să ai să o iei şi pe contra sens şi să nu vină nimeni nene, dar nimeni! Asta e, poate data viitoare am mai mult noroc şi o să vedeţi şi voi interviuri cum mine la TV...

P.S.: Data viitoare fac video, că am învăţat cum se face...