.

1 nov. 2012

Căpşunarul şi scooter-ul

Rupt frate, dar rupt nu aşa...

Mi-am dat seama imediat despre ce este vorba, dar mi-a fost lene să mă ridic de pe scaun. Am crezut că nu pleacă, mai ales că omul în salopetă făcea tot posibilul să-l convingă să nu plece în halul ăla. Dar când am realizat că totul e în zadar am zis hai, că poate prind un accident din ăla în direct şi ajung pe la televizor (am văzut că ăştia de la TV întreabă martorii cum a fost, ce-au simţit în momentul ăla, dacă-şi doresc şi ei să aibă parte de aşa ceva etc). Nu a făcut accident, culmea! Eu chestia asta n-am priceput-o niciodată: cum dreacu unu' treaz cade din picioare şi moare, iar unul rupt de beat, dar rupt efectiv, nu păţeşte nimic nici măcar atunci când pleacă cu scooter-ul pe ditamai naţionala... 



Vă daţi şi voi seama despre ce a fost vorba. Băh, dar cât bulan să ai să o iei şi pe contra sens şi să nu vină nimeni nene, dar nimeni! Asta e, poate data viitoare am mai mult noroc şi o să vedeţi şi voi interviuri cum mine la TV...

P.S.: Data viitoare fac video, că am învăţat cum se face...

2 comentarii:

  1. Ce bulanu' meu vrei ba? Aveai gatleju' uscat cand faceai pozele astea? Oi fi fost cumva gelos ca nu mai aveai de pileala si alti aveau? Adica ce, de rau ce esti tu nu mai are voie omu' acolo sa calareasca scuteru' dupa ce bea o sticla de vodca, doua? Iar la televizor poa' ca o sa apari si tu, fii fara grija. La emisiunea de desene animate ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Prin ce cartier se întâmpla mizeria asta, frate? Uitasem cum mai este prin împărăţia lui Mazăre.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!