.

3 nov. 2012

Căpșunarul și PDL Constanța

Ultimul pedelist?!

Nu știu dacă știți, dar eu sunt ultimul pedelist din Constanța. Nu mai sunt alții, s-au sfârșit. Bine, o să spuneți că nu are cum, că mai sunt și alții care au carnet PDL în portofel. Probabil că mai sunt și alții care au carnet, nu zic nu, dar una e să ai carnet, alta e să fii pedelist! Acum sunteți la faza în care deja vă apucă nervii, nu-i așa?! Știu cum e, și pe mine mă apucau nervii când eram mai tânăr... Ca să vă calmez vă bag asta:
Acum v-ați lămurit? V-ați calmat? Ok, să mergem mai departe. Cred că nu mai are rost să mai pierd timpul cu explicații inutile care să întărească cele spuse de mine mai sus. Când ex președinta Organizației Municipale a PDL îl acuză pe președintele PDL Constanța și pe toți cei rămași în partid că sunt oamenii lui Mazăre, ăla care era la tineret, Petre, a fost dat afară de președinte tot pentru că era omul lui Mazăre, iar acuzatoarea candidează din partea ecologiștilor și a PP-DD care, mai mult ca sigur, vor fi acuzați că sunt tot oamenii lui Mazăre, atunci e clar că eu sunt singurul pedelist din Sud-Estul României care nu e omul lui Mazăre! Q.E.D.!

Sau nu?! Stați așa că m-au sunat de la SRI să-mi aducă aminte că în 2000 l-am votat pe Mazăre! Da nenea securist, dar era independent pe vremea aia, nu se pune! Cică se pune, calculatorul nu știe să facă diferența... Să-mi trag una, deci nici măcar eu nu mai sunt pedelist?! Chiar nu au existat niciodată pedeliști la Constanța? Tot pedeleul e cu Mazăre? Chiar tot? Asta e... Uitați ce-am scris, hai să discutăm despre vreme. Destul de cald pentru perioada asta, nu credeți?!

P.S.1: Țin să vă anunț că dacă mă dați afară din partid trebuie să-mi înapoiați 2 lei, pentru că eu am plătit cotizația pe tot anul! 

P.S.2: O să mă traseizez politic la UDMR Constanța!!! Avem și așa ceva! Simt că trebuie să apăr interesele celor 15 maghiari de la malul Mării Negre, chiar dacă toți 15 candidează pe absolut toate listele posibile, inclusiv alea de la întreținere... Și dacă și ăștia sunt oamenii lui Mazăre atunci mă înscriu la Acvariu, să stau cu peștii sub apă și să se uite lumea la mine ca la... pești.

6 comentarii:

  1. Păi fratele lui Băsescu nu e constănţean?
    Şi el e UDMR-ist?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi dacă unul din cei 15 UDMR-isti e Băsescu n-am nimic împotriva autonomiei Porţii 1 (nu că acum ar fi neautonomă). Mă înscriu şi eu în UDMR dar vreau Poarta 5+6

      Ștergere
  2. :)) foarte tare! sa intelegem ca asta e radiografia unei organizatii care a stat tot timpul in opozitie? sau doar oamenii din conducere au devenit atat de paranoici incat mai au putin si isi acuza si parintii de colaborare cu PSD-ul local?

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!