.

16 nov. 2012

Căpşunarul şi pupul

S-a dat startul la Marea Pupincureală!

Pe locuri, fiţi gata, pup! Nu se trage cu pistolul ca la 100 de metri garduri pentru că se riscă încordarea sfincterului pupatului şi pupătura nu-şi mai face efectul. Sfincterul pupatului trebuie să fie relaxat pentru ca pupacul să-şi poată lipi buzele cât mai ermetic.

Ca şi în anii trecuţi pupacii sunt mai pregătiţi decât pupaţii. Câteodată pupaţii sunt de-a dreptul surprinşi de numărul mare de pupaci şi unora le cresc aripi pe spate când văd ce coadă e la curul lor. Nu înţeleg de ce nici de data asta pupaţii nu-şi pun curul în afişe şi tot cu faţa se fotografiază. Dacă era să mă ocup eu de vreo campanie din asta puneam afişe direct cu curul candida... pardon, pupatului şi nu cu faţa lui. Dacă stau bine şi mă gândesc făceam o economie ceva de speriat, pentru că puteam face mai multe campanii deodată! Cum? Simplu: foloseam un singur cur şi schimbam doar sigla şi numele! Cu banii economisiţi nu scăpam de vârful de plată de anul viitor, dar măcar se puteau oferi mai multe gadget-uri (în valoare de maxim 10 lei!) pupacilor.

Am rămas plăcut impresionat de apariţia unui nou fenomen: pupacul răzvrătit, ca să zic aşa. Acesta ameninţă că dacă pupatul nu-i face şi nu-i drege se duce şi pupă pe altcineva! Poate fi considerat un pas înainte în dezvoltarea acestei arte. Până acum nu se înregistrau astfel de fenomene, pupacul fiind un tip conservator care prefera să pupe acelaşi cur de fiecare dată când era nevoie. Acum văd că s-au schimbat lucrurile şi, chiar dacă suntem departe de a-i ajunge pe pupacii străini, putem spune că am făcut paşi importanţi în ceea ce priveşte alinierea la standardele occidentale. Oricum suntem departe de ăia, la noi încă se pupă degeaba spre deosebire de occidentalii care primesc şi altceva decât strângeri de mână în schimbul lipirii buzelor de orificiul pupatului. 

Personal nu mă pricep să pup! Mi s-a reproşat de multe ori chestia asta şi am pierdut chiar ocazii importante în viaţă. Am dat de vreo două ori examen la ANPC (Academia Naţională de Pupat în Cur) dar n-am intrat. Mi s-a spus că nu am stil, nu sunt destul de convingător. Pupaţii pe care-am dat examenele chiar s-au enervat, mi-au reproşat că se vede că nu-mi place ceea ce fac şi mi-au recomandat să-mi văd de treabă pentru că nu sunt făcut pentru aşa ceva. M-am întristat, vă daţi seama! Sunt atât de prost încât nici măcar un pup în cur cum trebuie nu sunt capabil să dau? Nu ştiu ce să zic, sunt demoralizat un pic. O să mai studiez pe net că e plin netul de pupaci, dar cred că e vorba şi de şansă. Când nu eşti capabil trebuie să te nimereşti la locul potrivit în momentul potrivit! Trebuie să găsesc un pupat din ăsta mai puţin obişnuit, unul care să nu-şi dea seama că nu am experienţă şi să creadă că aşa e ok! Nu se ştie niciodată, poate reuşesc! Dacă nu mai scriu pe blog şi mă vedeţi pe vreun afiş înseamnă că am reuşit, înseamnă că am găsit prostul care a pus botu'! Adică eu am pus botul şi el a pus botul în sensul că a crezut (hai c-am dat-o bine la întors, este?! fac progrese, trebuie să recunoaşteţi!)

P.S.: Doar de curiozitate, pupacii plătiţi iau fix sau negociază?! Există un tarifar? Daţi-mi un link, ceva...

Ce zic ăştia? Un munte de cururi?!

4 comentarii:

  1. Senatorul Gheorghe16 noiembrie 2012 la 17:39

    Avem si posturi de sugatori. Esti interesat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu? nu, nu mă pricep nici la pupat, ce să mai și sug! te las pe tine că văd că ești senator...

      Ștergere
  2. Senatorul melcilor16 noiembrie 2012 la 19:46

    'Ţ-ai dracului cu căpşunile voastre!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nenea Capsunalule ...Aici pe blogul matale se dau acadele pentlu copii cuminti?

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!