.

24 nov. 2012

Discursul meu electoral

Dragi alegători,

Trăim vremuri grele. Bine, o să spuneți că nici până acum nu au fost ușoare și nici în viitor nu va fi altfel, dar eu vorbesc despre vremurile de acum. Așa cum bine știți candidez pentru Colegiul 6616 Constanța din partea PLM. Nu am venit în fața dumneavoastră ca să promit ceva sau ca să mă laud că ce bun sunt eu, că eu candidez și voi nu, sau alte chestiuni de genul ăsta. Nu, am venit să vă spun ce pot face pentru dumneavoastră! Vreau să vă spun cu toată sinceritatea de care am dat dovadă și în trecut și voi da și în viitor că pentru dumneavoastră nu pot face nimic!

Îmi pare rău, asta e situația. Nu am cum să vă ajut chiar dacă mă votați cu două mâini și cu un picior. Vă rog frumos să mă înțelegeți că nu că nu vreau să vă ajut, dar nu se poate! Și o să vă explic și de ce ca să pricepeți de ce trebuie să mă votați: nu interesează pe nimeni de voi! Dacă erați măcar neamuri cu mine, dacă eram măcar prieteni poate vă puteam ajuta, dar așa nu am cum. Vă văd uluiți, văd că unora dintre dumneavoastră le-au ieșit ochii din orbite. O să vă explic, că e foarte simplu de înțeles. Deci voi mă votați, eu merg la București și încep munca. Merg în parlament, în senat, în pulii mei unde mă votați voi că eu oricum candidez și la aia și la aialaltă. O să am un birou, un computer și voi o să trimiteți pe mail tot felul de probleme, de cereri, de idei. Ah, să nu uit, să trimiteți pe mail că nu stau să citesc scrisori pe hârtie. Bine, între noi fie vorba nici pe alea trimise pe mail n-o să le citesc, dar acolo măcar mai aveți o șansă să le primesc...

Și trimiteți voi, de exemplu, că vreți o modificare în Legea Educației. Eu ce să fac cu modificarea asta, unde să mă duc?! Unde să mi-o bag, cum ar veni?! Vreți să merg cu ea la colegi și să le spun s-o voteze? Oahahaha, naivi mai sunteți, ca să nu zic fraieri de-a dreptul. Păi vreți să mă fac de căcat în fața ălora? Păi ăia te întreabă primul lucru ce vrei. Le zic că vreau să modific Legea Educației, că să nu mai fie plagiat, că dacă ai plagiat să te duci în pulii mei, etc. Adică ce mi-ați trimis voi pe mail cum ar veni. Păi ăia, colegii, cum stau ei în grupul parlamentar așa, la cafea, o să audă ce zic eu și atunci o să întrebe: "Da' vrei tu s-o modifici, sau ai vreun prieten care are nevoie de o modificare de acest gen?!"

Cum eu nu prea mă pricep la minciuni n-o să pot să mă prefac, așa că o să le spun adevărul și anume că este o solicitare a alegătorilor, că mi-ați trimis pe mail... Păi deja îmi imaginez scena, voi v-o imaginați? Toți burtoșii ăia se pun pe un râs din ăla hăhăit, din ăla ca Becali și o să înceapă: "Auzi și la ăsta, solicitarea alegătorilor, oaaaaaaaaahahahahahahahahaha!", sau "Băh, băiatule, du-te în partidul ăla de unde vii tu, cum îi zice, așa... du-te-n PLM, băh!" și alte chestii din astea. O să-mi pună coarne cu degetele când o să stau cu spatele la ei, o să strige după mine "Alegătorii, vezi că te solicită alegătorii!" și o să-și aducă copiii să mă vadă și o să le spună "Fiule, așa arată unul solicitat de alegători!" și o să se râdă și copiii lu' ăia de mine!

Așa că n-am cum să vă ajut. Vă cer să mă votați pentru că oricum trebuie să votați pe cineva, dar vă spun din start că nu pot face nimic pentru voi. Nu se poate, puneți-vă în situația mea, voi v-ați duce acolo să vă faceți de căcat?! Nu! Vedeți, nici eu nu am chef să mă fac și nu vă rămâne decât să mă votați și cu asta basta. Hai să mergem că s-a făcut și frig și chiar nu mai are rost să stăm în piață degeaba. Hai, multă baftă, sănătate și vedeți că mâine seară e Milan - Juve. Forza Juve și să nu uitați să mă votați. Trăiască PLM, trăiască România, trăiască eu! Ah, da, și voi și voi...



4 comentarii:

  1. Ce frumos!
    Chiar foarte frumos...
    One of the best articles of you!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha ha ha! Unde candidezi, fiule? In colegiul 666? Buuun! Daca-i asa, are grija tata de tine. Te sustine si iti da si smoala gratis, sa dai la electorat!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!