.

11 nov. 2012

Votează, votează și iar votează

Cristi Mirea a organizat un sondaj inutil, dar premiul este mai mult decât interesant

Să începem cu vestea proastă (pentru alții!) pentru că așa se obișnuiește. Cum v-am spus deja în titlu, Cristi Mirea are pe blogul lui propriu și personal un sondaj inutil care sună cam așa: "Care este cel mai bun blog din Constanta in 2012?". De ce spun că este inutil? Păi simplu, este inutil pentru că cel mai bun blog din Constanța este ăsta pe care-l citiți în acest moment! Bine, și anul trecut tot ăsta a fost, dar n-am mai spus la nimeni ca să nu zică populația că mă dau mare. Dar anul ăsta trebuia să intervin pentru că văd că lumea continuă să aibă dubii în ceea ce privește cel mai bun blog din Constanța. Nu trebuie să aveți dubii, dragi constănțeni, blogul ăsta este cel mai bun din Constanța și în 2012! Sper să apreciați modestia care mă caracterizează de mic copil... Nu vedeți modestia? Păi băh, dacă nu eram modest spuneam că blogul ăsta e cel mai bun din România, din lume și, dacă eram lăudăros din ăla maxim, din Univers!!! Dar pentru că de mic copil modest cutreieram vă spun doar că e cel mai bun din Constanța.

Vestea bună este premiul pe care-l voi câștiga: un domeniu și hosting pentru un an! Bine, premiul se adresează votanților, dar partea bună e că și eu am votat!!! Da doamnelor, domnișoarelor și bărbaților, am și votat deci voi câștiga. E logic cu cine am votat, dar vă spun din start că nu voi păstra premiul pentru mine, nu, îl voi dona! Îl voi dona pe o sumă de bani pe care o voi comunica ulterior! Dar știți ce?! Mai bine nu donez nimic! Păi dacă-l donez își face și ăla blog și... Nu, nu mai donez nimic, gata!

Ok, deci am lămurit-o și pe asta. Dacă nu vă convine să câștig eu toate premiile intrați pe blogul lui Mirea și votați pe altcineva! Dar o să vă pară rău dacă votați pe altcineva, vă spun din start... O să regretați, o să vă mușcați mouse-urile cu care ați votat! Și la urma urmei de ce să votați, băh, cu altcineva? Păi dacă nu vă spuneam eu de concurs poate nici măcar nu aflați! Măcar pentru faptul că v-am spus și trebuie să mă votați... Îmi sunteți datori! Votați-mă, vă rog frumos! Hai băh, votați-mă..

P.S.: Mare șmecherie să-mi dați un vot acolo... Plătesc!

Sunt cel mai bun! Am zis! Cui cui casa!

9 comentarii:

  1. cum platesti? prin banca? contul meu este 00004°033321°5554321° Banca Ion Jalea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Unde se voteaza? Sa-mi dau si eu un vot :)

      Ștergere
    2. Ăla era ? Credeam că trebuie să fie un pic mai complicat.

      Ștergere
    3. Am tot incercat sa votez si spre rusinea mea n-am reusit.
      Cristi nu a avut timp sa ma invete!
      Asa ca te ruog pe tine sa ma dumiresti!
      Cum pot vota?

      Ștergere
    4. http://cristi.mirea.eu/2012/11/care-este-cel-mai-bun-blog-din-constanta-in-2012/

      intri aici și gata... cel puțin asta scrie Mirea că trebuie făcut!

      Ștergere
  3. Maică, da' ce se dă p-acilişea? Că votează mamae la două mâini. Blolog, olog, sau ce zisăşi că ai, p-ăla îl votez. Poate îi iese şi lui o pensie de handicap. Şi dacă ţi-o ieşi pârleala, nu o uita pe mamae cu un kil de ţuică şi unu' de vin.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!