.

22 feb. 2012

Căpșunarul și câteva chestiuni

Probleme pe care nu trebuie să le rezolvăm

Lovitură sub centură dată politicienilor români de către statisticienii lumii pământene. Nici unul, dar zic nici măcar unul dintre ăia de la noi, nu apare în topul celor mai bine plătiți politicieni din lumea asta în care trăim. Ca să vedeți că nu vorbesc aiurea vă bag și topul ca să vă convingeți... cu salariile pe an cu tot:
Primul ministru din Singapore, Lee Hsien - 2.183.516 dolari
Donald Tsang din Hong Kong - 513.245 dolari
Primul ministru din Kenya, Raila Odinga - 427.886 dolari
Barack Obama - 400.000 dolari
Nicolas Sarkozy - 302.435 dolari
Primul ministru din Canada, Stephen Harper  - 296.400 dolari
Mary McAleese din Irlanda - 287.900 dolari
Primul ministru din Australia, Julia Gillard - 286.752 dolari
Angela Merkel - 283.608 dolari
Primul ministru din Japonia, Yoshihiko Noda - 273.676 dolari
Acuma, dacă tat-su sau mă-sa la vreunu dintre ăștia e din România, nu mai știu eu...

Iranienii nu i-au lăsat pe ăia de la AIEA să le controleze nu știu ce centrală de pe lângă Teheran unde se crede că există arme de distrugere a maselor. Nu au dat nici un fel de explcație și acuma ziarele și televiziunile (hai și radio-urile) se întreabă de ce nu i-au lăsat. Hai că vă spun eu, în pulii mei: pentru că pe ușa de la intrare scrie INTRAREA INTERZISĂ PERSOANELOR STRĂINE! Așa că, data viitoare ori trimiteți niște inspectori iranieni ca să controleze ori învățați iraniana ca să puteți și voi să citiți și să nu mă mai deranjați pe mine! Ok?

Tratativele dintre Opel și Peugeot, care vor să facă ei o alianță pentru piața europeană, se bazează pe o exprimare greșită a problemei. Pe lângă faptul că se duce dreacu absolut orice fel de concurență prin unirea a două mașini proaste și scumpe, mai e și problema exprimării... așa cum spuneam mai sus! Pentru că mă gândesc că, dacă scot ăștia împreună vreo mașină, o să trebuiască să-i dea un nume. Și atunci, în baza asocierii, o s-o denumească OPEUGEOT, lucru deloc corect din punct e vedere al exprimărilor oamenilor. Pentru că corect ar fi UNPEUGEOT chiar dacă ar vrea să facă mai mult de 50 de mașini...

Culmea culorii (dacă putem să-i spunem așa) într-un bazar din Italia. Pe o intrare într-un magazin din ăsta mic s-a afișat următorul anunț: Interzis accesul țiganilor! Nimic de comentat având în vedere că se înțelege ușor motivul unui astfel de mesaj, dar, în cazul ăsta, avem o problemă: patroana magazinului este o marocancă! Acuma ce să zic, mie mi se pare cam greșită alegerea mesajului în acest caz. Adică nici ăia ai tăi să nu intre (mă refer la ciorditori, ăvcors!)

Am văzut eu la TV cum parlamentarii USL (care fac ei grevă) stau în balcon și se râd de ăia din sală. Acum au și ei posibilitatea să înțeleagă de ce râdeau și de ei, până acum, cei care stau în mod normal în balcoanele alea... Dar mai e ceva care un știți: ăia de acasă râd și de ăia din balcoane
Indicator făcut în baza noii Legi a circulației care nu s-a făcut încă...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!