.

11 feb. 2012

Căpșunarul și modelele de urmat

Băh, să urmați voi modelul Suedez, nu eu...
Politica e, probabil, cea mai grea meserie din lume. Din cauza asta politicienii au tot felul de sporuri, de indemnizații etc. Nu vă râdeți că nu e de râs. L-am văzut eu pe Obama cît de negru a intrat în politică și cât de alb a devenit în câțiva ani. Din cauza asta e bine că s-a schimbat Guvernul la noi și au fost numiți oameni tineri. Pentru că eu cred că politicienii trebuie să-și încheie cariera maxim pe la 46 de ani. Adică peste 46 de ani să nu mai ai voie să faci politică nici chiar dacă te votează toată lumea.
De ce? Păi vă esplic imediat. Iaute ce a declarat Fredrik Reinfeldt (47 de ani), primul ministru al Suediei, referitor la muncă: "Să angajezi o persoană care are 55 de ani și care spune că are intenție să lucreze până la 75, adică pentru încă 20 de ani, crează un raport de muncă lung și foarte interesant față de o persoană care intenționează să renunțe după 5-6 ani". Totodată, primul suedez, a invitat cetățenii să muncească până la 75 de ani și să-și schimbe cariera după 50.
Băh, eu nu mai comentez nimic! Vă spun doar că omul a mai zis următoarele: "Eu cred că dacă munca devine prea grea, respectivul ar trebui să facă altceva!" și i-a îndemnat pe cei over 60 să meargă la cursuri de recalificare. Nici măcar Berlusconi nu și-a permis să zică așa ceva și gândiți-vă că ala a zis că o să trăiască lumea până la 120 de ani, că învinge el cancerul!
P.S.: Sunt foarte curios la ce vârstă ies la pensie suedezii din Ministerul de Interne și cel al Apărării... și cu ce pensii!?
Asta am găsit pe net când am căutat fotografii cu imbecilul. Și mai sunt și altele la fel, deci e clar cât de mult îl iubesc unii p'acolo...
 

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!