.

16 feb. 2012

Căpșunarul și nudurile

Nu vreți să vă uitați și la mine-n cur?
M-a dat pe spate succesul pe care l-a avut Capatos cu emisiunea lui. Incredibil dar adevărat ce poate ieși dintr-un cur prezentat la TV. Din căte am înțeles ăla are emisiunea undeva la 17 noaptea, dar se pare că asta nu i-a împiedicat pe mulți să se uite. Am aflat și de ce se trezește Crin atât de târziu! Păi el stă și se uită toată noaptea la cururi, la Capatos, așa că e normal să se trezească a doua zi la prânz.

Ce să zic, stau acum și mă gândesc serios să mă apuc de sală. Cunosc câțiva fotografi așa că... Și eu cunosc fotografi adevărați nene, care lucrează cu scule adevărate, cu SRL-uri din alea care fac poze mijto. Nu e bine SRL? Atunci SA-uri în pulii mei ca să fim siguri că sunt cele mai bune! Și o să vorbesc cu ei să mă fotografieze în curu' gol și pe mine, că văd că funcționează. După aia, în 24 de ore sunt vedetă națională, iar dacă apar la Antena 3 care e partener cu BBC, Cartoon Network etc, devin și internațională. Pentru că văd că la lume place cu curu', cu d'astea. Acum înțeleg și cum a făcut Năstase să scape de atâtea probleme până acum. Asta e, dacă place, place și cu asta basta. Adică, pulii mei, dacă nu plăcea probabil că emisiunea aia se închidea de mult, nu-i așa?
 
P.S.: Având în vedere succesul emisiunii Show Căcăcios cu episodul Boc îl anunț pe domnul Capatos că țin, neapărat, să apar și la el în emisiune! Tehnicienilor de la Antene le spun deja că fotografiile vor fi 1890/1700 la pixeli, iar la rezoluție vreo 300. Dacă CNA face gât (deși nu cred) le recomand să pună un găozian blur din ăla, dar radiusu' să nu fie mai mare de 2 pixeli că altfel se strică tot farmecul...
Maximu' în materie de cur! Buci tari, ridicate și cu 3 găuri! Singurul defect e că e cam păros, dar, așa cum am zis, ăsta e maximu' pentru că perfecțiunea nu există...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!