.

14 feb. 2012

Căpșunarul și comunicarea

CELE SCRIE MAI JOS POT FII CITITE DOAR DE COPIII PESTE 16 ANI ÎMPREUNĂ SAU CU ACORDUL PĂRINȚILOR!!!
Despre limbajul oficial, în mod neoficial!

Sună telefonul în biroul unei societăți comerciale..
- Bună ziua, SC XXX SRL, Alexandru R. la telefon.
- Alexandru R.? Salut coaie, Gelu M. sunt, de la SC YYY SRL!
- Oooo, salut mister, ce pula mea faci? Nu te-am mai auzit de ceva vreme!
- Da, băh, am fost în concediu în pula mea, vreo două săptămâni. Cum merge?
- Eh, mai slab, e criza asta de căcat și nu plătesc muiștii...
- Da în pula mea, nici la noi. Am trimis solicitări la toți labagii să ne plătească facturile că nu se mai poate!
- Altfel, ce mai zici? Ți-o mai tragi cu blonda aia? Ha, ha, ha, sau ia-i dat cu flit?
- Nu, băh, dă-te-n pula mea, tot cu ea sunt! Vezi, muistule, să nu cumva să te scapi de față cu ea când ne găsim! Poate începi cu glumele tale de căcat, că așa ești tu muist...
- Hai, băh, că glumesc, dă-te-n căcat!
- Bine băh... Auzi, băh muie, vezi că te-am sunat pentru o comandă, dar îmi trebuie repede, să nu mă faci să aștept că am bulangii ăștia la  mine, la Producție, care-mi stau pe coaie, ok?
- Bine, băh, dă-te-n pula mea de muist. Da, băh, stai așa nu închide, vezi că trebuie să-mi trimiți mail cu comanda, că s-au schimbat treburile pe la noi! Muiștii mei vor mail oficial, căcaturi din astea. Și, băh pulă, vezi că plata trebuie să mi-o faci repede dă-te-n gâții mă-tii!
- Ha, ha, ha, să le zici că le dau la muie cu mailu' lor oficial cu tot! Hai că-ți trimit email, dă-te-n pula mea! Și s-o sugi cu banii, băh muie! Ți-i dau și eu când iau de la câcații ăia de clenți ai mei. Lasă că nu muriți voi dacă vă plătim noi mai tărziu, hai sictiri!
- Bine, suge-o! Să trimiți mail bulangiu de căcat. Hai pa!
- Salut, ne auzim! Și mersi mult.

În câteva minute, pe computerul lui Alexandru R. începe să pâlpâie un pliculeț însoțit de următorul mesaj: New Mail from Gelu M.!  Alexandru R. face dublu clic pe pliculeț, deschide emailul și începe să citească:
De la SC YYY SRL
În atenția domnului Alexandru R., Manager Departament Vânzări
În urma convorbirii telefonice de astăzi, 14.02.2012, și având în vedere oferta pe care ne-ați prezentat-o cu deosebit profesionalism, vă confirmăm comanda așteptând din partea dumneavosatră factura proformă cuprinzând toate detaliile în ceea ce privește condițiile de plată și termen de livrare. Totodată vă informăm că societatea noastră va da curs în timp util solicitărilor dumneavoastră în ceea ce privește plata produselor pe care urmează să ni le livrați.
Cu deosebit respect
Gelu M., Manager Departament Achiziții.

P.S.: Având în vedere faptul că o grămadă dintre voi o să vă regăsiți în aceste câteva rânduri nici măcar nu mă mai obosesc să mă scuz pentru limbajul folosit!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!