.

27 feb. 2012

Căpșunarul și Paradisul

Din păcate, în România nu mai sunt virgine...

M-am interesat. Ca să poți să te faci țară paradis fiscal trebuie să ai virgine. Nu neapărat 40 că nu suntem musulmani, dar măcar 2-3 acolo tot trebuie să ai. Problema e că în România nu mai sunt virgine așa că nu mai putem să ne facem și noi paradis ca Luxemburgu'.

Pentru că oameni buni, după ce am văzut tabelul cu salariile medii brute pe Europa (ediție revizuită și adăugită) principalul meu scop în viață (cel puțin cât scriu asta) este transformarea României într-un paradis fiscal! Asta este soluția ieșirii din criză și să nu aud comentarii că vă dau cu tabelul peste ochi.

Așadar, cu 48,914 euro mediu brut, Luxemburg se situează pe primul loc! Când îi aud pe toți specialiștii că-mi dau exemplu Germania m-apucă râsul. Păi băh specialiștilor, nemții au 41.100, băh! De ce să vreau să renunț la aproape 8.000 de euro? Și unde mai pui că cică în Luxemburg e și cel mai ieftin carburant de prin Europa. Probabil că-l extrag de la ei, cu toate că la cât e țara aia de mare nu prea văd de unde.

E destul să citești doar câteva informații despre Luxemburg ca să ți se facă scârbă. 500.000 de locuitori în două mii și vreo câteva sute de kilometri pătrați păzite de o armată de 800 de oameni. Țărani și bănci. Atât. Asta e țara care are al treilea PIB pe cap de fraier de pe Pământul ăsta (după Qatar și Liechtenstein, alte mari imperii și astea). Toate firmele de pe Glob își au sediile aici, Luxemburg fiind al doilea centru de fonduri de investiții după America. E și normal având în vedere faptul că, deși au adoptat măsurile UE antievaziune, secretul bancar e la locul lui.

Sunt atât de caricaturi încât au 3 limbi oficiale. Poți să vorbești luxemburgheză din aia de-a lor, franceză și germană. Între noi fie vorba e și normal, că la cât e de mare țara aia nu se știe niciodată unde ești cu adevărat. Dacă ratezi ieșirea din autostradă e posibil ca următoarea să fie pe la nemți sau cine mai știe unde. Deși pare idioată chestia trebuie să vă spun că au mai multe autostrăzi ca noi. De aia și trăgeam tare ca să ne facem și noi paradis fiscal.

Din păcate noi nu putem să ne facem paradis. Asta e! Nu mai avem nici un fel de virgine. Adevărul e că nici măcar curve deștepte nu mai avem ca să ne facem un bordel de genul Malta (și ăia stau mult mai bine ca noi deși sunt penultimii în tabel, cu 16.158 bruți). Măcar, dacă eram ca ăia, ne prosteam și noi că suntem cavaleri, chestii și tot ne mai băga careva în seamă. Așa, nici măcar pe slovaci n-o să-i ajungem vreodată și ăia sunt ultimii în tabel cu o medie de 10.387 euroi bruți pe an.

Băh, ia stai așa! În tabelul ăsta pe care mă uit eu sunt doar țările care au adoptat euro! Pfuuu, băga-mi-aș picioarele ce m-am mai speriat degeaba. Stați băh fraților liniștiți, că noi n-avem treabă cu ăștia. Lasă-i dreacu' să se bată între ei, ce ne interesează pe noi. Ia stați așa să mă uit... Iaute, așa cum am bănuit! În tabelul cu țările care au adoptat Leul ca monedă unică România e pe locul unu! Vedeți, aici țări normale! La noi nu e ca la ei, iar o țară mică și vai de mama ei ca Moldova nu are cum să bată la media salarială brută un ditamai puterea cum e România...

P.S.: Dacă vreodată România o să cadă pe locul doi în tabelul cu țările care au adoptat Leul să știți că o să emigrez în Luxemburg! Dar doar în semn de protest, nu pentru altceva!
Iaute băh! Le-am putea oferi niște loc între Slobozia și Brăila! Am măsurat și se potriveau și între Cernavodă, Hârșova și Babadag, dar îi tăia a-ul la Hârșova și după aia suna urăt... Hârșov, naspa nu-i așa?!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!