.

9 feb. 2012

Căpșunarul și fiuciărul

Oare cum o să fie România în viitor?
Mă cam plictisisem de gânduri din astea, din prezent, și mă gândeam acuma la oare cum o să fie România prin 2658, de exemplu? Adică cu mult după sfârșitul lumii din 2435 conform calendarului civilizației europenilor, civilizație dispărută din cauza unor datorii la cămătarii americani.

România nu mai era unde era România! Nu! Din cauza faptului că TVA-ul crescuse la 240.000% lumea abandonase toată țara, cu toate că nu se mai plătea nici un fel de impozit! Doar Bulgaria avea TVA mai mic, dar Bulgaria dispăruse în Pământ din cauza greutății turiștilor din toată lumea. Toți europenii veneau în Bulgaria să facă turism, iar în anul 2112 a fost mai cald așa și ăștia au venit toți deodată! Și Bulgaria a dispărut în Pământ din cauza la prea mulți turiști!

Deci România era singura țară rămasă în Europa! Nu mai erau alte țări pentru că restul au avut probleme economice atât de mari încât s-au desființat. Toți europenii fugiseră în Antartica, unde acum erau numai palmieri și se făcea kitesurfing toată ziua bună ziua. Și România era în locul unde acum e Ungaria. Nu se știe exact de ce au ales să se mute acolo, dar istoricii (care erau roboți ca să nu ai cum să-i contrazici) consemnează: România s-au mutat în Ungaria după ce ungurii au solicitat eutanasie teritorială! Eu știam de autonomie teritorială, dar cum am zis, istoricii erau roboți și nu aveai cum să-i contrazici...
Zgârienorile românilor din viitor! Pentru că erau foarte mulți și nu mai încăpeau, românii au început să-și construiască zgârienori cu ce-au găsit pe la alți europeni, care oricum nu mai aveau mare lucru după ce cămătarii americani le luaseră dobânzi de 567.987%

3 comentarii:

  1. Pot sa fur fotografia...pot???? Te rog...o pun si eu la mine pe facebook, s-o vada spaniolii, poate pricep, fir-ar-ai dracu, care e diferenta intre romi si romani....ca mie mi s-a uscat gatul explicand, fir-ar al dracu el...iliescu, ca de la el ni se trag toate...Teee roooog !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am luat cu totul...cu articol cu tot :) Merci.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!